Gå til innhold

Ømme bryster


Mitzy

Anbefalte innlegg

Har alle gravide her ømme bryster? Eller når startet det i såfall? Jeg er i uke 6+0 og har ikke hatt det ennå.(bare litt såre/ømfintlige brystvorter da) Men sist hadde jeg så vonde bryster så jeg ikke kunne ligge på magen eller løpe,hehe

Syns bare det er så merklig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 14, og har hatt mye mer ømme bryster så langt i dette svangerskapet enn jeg hadde i forrige. Det kom ganske med en gang, men har Husker sist, begynte det ene brystet å lekke da jeg var i 7. mnd...he,he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg har såvidt begynt å få ømme bryster og er 5+5 i dag. Merker at jeg snur meg litt ekstra om natten fordi enkelte stillinger på magen og siden er litt vonde. Men det er ikke direkte plagsomt enda.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har det akkurat som deg. Er 6+1 i dag og kjenner bare litt sårhet i selve brystvortene. Brystene er ellers like myke som de pleier og ikke ømme i det hele tatt. Bekymrer meg også litt over dette, for sist ble de ømme med en gang. Føler meg liksom ikke gravid... Men har begynt å bli litt kvalm da, så det er vel ting på gang selv om det ikke føles sånn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...