Mitzy Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Har alle gravide her ømme bryster? Eller når startet det i såfall? Jeg er i uke 6+0 og har ikke hatt det ennå.(bare litt såre/ømfintlige brystvorter da) Men sist hadde jeg så vonde bryster så jeg ikke kunne ligge på magen eller løpe,hehe Syns bare det er så merklig...
liin Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Jeg er i uke 14, og har hatt mye mer ømme bryster så langt i dette svangerskapet enn jeg hadde i forrige. Det kom ganske med en gang, men har Husker sist, begynte det ene brystet å lekke da jeg var i 7. mnd...he,he.
bruse Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Hei, jeg har såvidt begynt å få ømme bryster og er 5+5 i dag. Merker at jeg snur meg litt ekstra om natten fordi enkelte stillinger på magen og siden er litt vonde. Men det er ikke direkte plagsomt enda.
~chess~ Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Hei, jeg har det akkurat som deg. Er 6+1 i dag og kjenner bare litt sårhet i selve brystvortene. Brystene er ellers like myke som de pleier og ikke ømme i det hele tatt. Bekymrer meg også litt over dette, for sist ble de ømme med en gang. Føler meg liksom ikke gravid... Men har begynt å bli litt kvalm da, så det er vel ting på gang selv om det ikke føles sånn..
lillemor og lillebror Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 er 8+6 i dag, og har enda ikke hatt ømme brystet, bare brystvortene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå