Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Mannen min og jeg er satt opp på Porsgrunn Fertilitetsklinikk nå på venteliste og jeg lurer litt. Har lest masse, men er ikke helt med....

Stemmer det at en må ta sprøyter selv? Når er dette? Og hvor lenge og ofte må det isåfall gjøres? Nesespray? Hva er det egentlig godt for? Beklager, men er grønn. Vet vi får svar på dette når timen for konsultasjon kommer, men er nok noen måneder til vi kan komme inn til det enda. Nysgjerrig og ønsker å være godt innformert før jeg da... hehe.....

Alt en skal ta av dette osv, blir det kun før innsettelse av egg? Eller må en ta mer etter?

Har hørt at en skal ta det rolig etter at egget/eggene er innsatt, blir sykmeldt da? Sto noe om stress og slikt. Jobber som stuepike på hotell. Alltid stress der som regel og veldig tunge løft osv....

All informasjon er jeg kjempe takknemlig for.

God påske alle sammen og lykke til!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du..

Dere får alle opplysninger om medisiner på samtalen(Info møtet) Medisinene må du ta selv, sprøytene også. Det er små spisser så det kjenner man ikke, men første gangen er det nok litt ekkelt ja..

Ved uttat får man morfin og da er det greit å ta det litt med ro etterpå. Man blir jo litt susete. Noen er også veldig oppblåste som du kanskje har lest her..og da er det ikke så godt å være i full fart etterpå.

Ellers gjør fol hva de føler for i rugeperioden. Noen går på jobb, mens andre sykmelder seg helt i 14 dager.

Hvis man ikke får sykmelding på sykehuset, så ordner fastlegen din dette.

Lykke til..........

Skrevet

Takker for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...