Gå til innhold

Da er jeg tilbake hos dere igjen da!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fant ut idag (lørdag) at jeg venter desember baby, antatt termin 10. desember. Absolutt ikke planlagt og sjokket sitter litt i enda.

 

Har en liten jente som akkurat har fyllt ett år, skulle gå hjemme med henne til august når hun begynner i barnehage. Men pappa´n skal være hjemme nå slik at jeg får opptjent permisjonspenger. Litt skremmende da vi akkurat har kjøpt rekkehus og er avhengig av 2 inntekte,r for å få "6 av de siste 10 mnd", så jeg MÅ i jobb innen 1.mai.... = O

 

Har tidligere vært student så har ikke hatt sv.skapspenger for året jeg var hjemme med snuppa, så har ingen ting der å hente...

 

Året med snuppa har gått kjempefort, så nå gleder jeg meg til ny babytid. Skulle planlegge baby til sommeren 2008, men slik ble det ikke.

 

Aldri drømt om desemberbarn, da den mnd virker stusselig på meg å bli født på med tanke på jul og den tiden der. Men, pytt, pytt, man kan vel ikke velge slikt. Hehe!!

 

Gleder oss hvertfall til den nye kommer, og om ca 5 uker drar vi på tidlig UL for å sjekke at alt er OK!!

 

Vi bor forresten i Oslo =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen og gratulerer! Dette klarer dere fint. Å være født i desember gir fine muligheter. Dere kan for eksempel se an modenheten til barnet og avgjøre ut fra det når h*n skal begynne på skolen. Og så får barnet noe fint å se fram til midt i mørketiden. Det er forskjell på 10. og 24. desember også. Og adventstiden er jo så koselig! Kos deg med snuppa og svangerskapet, og husk å sørge for masse hjelp og støtte fra omverden, det kan sikkert bli litt slitsomt med så lite barn og en i magen nå de aller første ukene.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...