Gå til innhold

Jeg har så vooooondt :(

Anbefalte innlegg

Har DEN kulen i puppen.. Nesten like stor som en liten klementin.. Sto i dusjen kjempelenge og massert i sta, like stor den klumpen! Får ikke til å pumpe mens jeg masserer fordi kulen ligger så nærme brystvorta! Får heller ikke legge til gutten fordi han er så vant til flaske, så han blir kjempesint når jeg legger han til fordi han ikke får ut noe.. Så han vrir seg unna med puppen i munnen og lager ett hælvettes vakum..og så begynner han å gråte Fått sår der bare etter noen minutter med prøving. Er håpløst!

Får ikke ut en eneste dråpe i den puppen.. Selv ikke etter 3 kvarter i glovarm dusj med strålen rettet mot den heller.

Og det er så vondt!! Den er nesten dobbelt så stor som den andre puppen og.. Kjempeøm og vond.. Aner ikke hva jeg skal gjøre lengre :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8832236-jeg-har-s%C3%A5-vooooondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aua. Har du utdrivingsspray? Her er en metode du kan forsøke: Ta først de smertestillende legen har sagt er ok når du ammer. Maks dose. Vent en halvtime. Sett pumpen på det andre brystet, og sett igang å pumpe til melken der begynner å renne. Når melken renner, så begynn å håndpumpe det vonde brystet.

Send manden på helgeåpent apotek, han skal kjøpe Lecitin ("Kloster" er et merke), og du skal ta 3*1200mg i døgnet, ved måltider. Det er sojabasert og i mye mat, ufarlig.

Er det en blemme der utgangen er? Eller en skorpe? For da må du ha saltvann (1ss i 1L, skal smake som tårer) på en klut og bløte opp skorpen før du setter i gang. Ellers får du ikke ut melken. Og går ikke dette i orden innen middag i dag, så må du gå på legevakten og få hjelp!

Hvorfor skjer slikt alltid i helgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...