Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Det er jo like mye alkohol i en boks cider som en boks øl. Kan jeg ta meg en slik boks selv om jeg ammer ofte? Noen som vet?
lille je Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Hvis du drikker en boks bør du vel vente ca tre timer før du ammer.
Blomman Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 om barnet er over 6 uker så.... les på ammehjelpen.no
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 da jeg var på etterkontroll spurte jm hvordan familielivet var. Vi har nå tre barn, og det blir minimalt med kjærestetid. Hun foreslo at vi prioriterte oss to minst en gang i uken og gjerne åpnet en flaske rødvin og lagde god mat. Hva? Kan jeg drikke rødvin, sa jeg.. Det kan du trygt gjøre sa hun, spesielt siden min lille jente sover fra ni til ca sju på morningen. Hun mente at det ikke ble så høy konsentrasjon i melken. Vi snakker selvfølgelig ikke om store mengder!!!Viktig!!Sjekka i Spedbarnsboken, og alkoholen i et glass vin er brutt ned i løpet av tre-fire timer! Det glasset jeg tok var vidunderlig!!!:)Lever på det ennå, to uker etterpå. Fikk litt dårlig samvittighet etterpå, så jeg håndmelka litt før jeg la meg for å være på den sikre siden:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå