Gå til innhold

fytti f... å dyr nan HA1 er !!!!!!!


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

kom på apoteket og skulle kjøpe den i dag.. holdt på og få sjokk da jeg så prisen 150kr,,, huff.. men men må jo ha den for lille gutt reagerer på collet..hmmm... får utslett over alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da, ikke noe moro!

Men har du prøvd HIPP?? den er gluten fri og økologisk :o) Funker veldig bra her!

 

Men ja nan HA1 er vanvittig dyr!

 

Det koset ca 50 kr og 450 g HIPP og jeg syntes den smaker best av de mme jeg har smakt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk kjøpt hipp i dag.. Ask har bare fått ha1 til nå... var det første jeg kom over da jeg gikk til innkjøp av ting og tang før han ble født... har prøvd vanlig nan for noen uker siden, men det ble bare gulp og oppkast og grining... så blir spennende å se hvordan han liker hipp, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har brukt nan ha1 hele tiden, men jeg var så lei av å betale så mye for det, så vi prøvde småfolk og det funker bra her nå:) så da sparer jeg litt penger iallefall.. Amalie ville ikke ha hipp, begynte å skrike og sånn... og colett gulpa hun klumper av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo ikke såå mye i de HIPP eskene heller er det ikke 450g da?? i collet er det 900.... hmmm så blir vel ca like dyrt siden en blir fortere tom når en kjøper de pakkene med mindre i?? hvor mye er det ca for hipp da?? skal prøve den ha1 nå og se hvordan det går... og går det greit så får jeg heller prøve hipp:)

 

han blir mega hard i magen av collet.. i dag når han bæsjet så kom det blod.. bæsjen er kjempe hard og kjempe tørr... så må smøre med grønnsåpe i stompen hans for at han skal få det ut.. stakkar lille....

 

(han gulper faktisk mere av nan en av collet...så kansje jeg bare skal bruke opp denne esken med ha1 og gå over på hipp..)

 

noen med erfaring fra småfolk mme???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LER*

 

her spør jeg om ting jeg akkuratt har lest hehe.... huff.. jaja er ikke greit noen ganger hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snupp og bare gulper av nan. Måtte spise den for noen helger siden da jeg gikk tom for Hipp og da ble det bare tull. Det endte med at på mandag morgen at jeg våknet av at hun lå og kastet opp all maten jeg hadde gikk henne kl 5 og dette var kl 7, så da var vi ute i vogna kl 0815.. for å komme oss på butikken og kjøpe hipp! Så nå har vi kjøpt inn masse for å si det sånn :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. ikke så lett alltid :o)

 

Ja det blir nesten like dyrt vet ikke hvor mye det koset for 900 g collet, men det blir ikke mer enn 100 kr for 900 g Hipp da :o)

 

Ja ja , du får bare prøve deg fram, så håper jeg han ikke er så hard i magen framover, ikke noe moro det

 

Lykke til iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie gulper av alt hun..hehe... men helsesøstra sa at noen barn gulper mye, andre ikke... så jeg har fått en gulpe jente..hehe.. men hun legger på seg da... jeg kjøper oxo flere pakker med småfolk omgangen, pga de har ikke småfolk overalt..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...