Gå til innhold

Noen som har en morsom/flau historie å fortelle?


Guttemamma :o)

Anbefalte innlegg

Sitter her i sofaen, det er lørdag og jeg sitter her og kjeder meg litt.Hadde vært moro å lese deres flaue eller morsomme historie!

 

Jeg har en liten flau historie å forelle!

 

En liten historie...Vi var unge ca.18 år. Var hos svigers men var hjemme alene, hadde sex i stua og så ringer telefonen.

Det var farmoren til mannen min, ho va rskikkelig dårlig. Så vi måtte komme med engang. Ho bodde ca 300 m bortenfor huset. Vi slang på oss de klærne vi fant, og hastet avgårde til fots.

Jeg ble så andpusten som jeg aldi har vært før. Kom frem dit og ho var VIRKELIG dårlig, ringte etter ambulansen, fikk låne naboens bil og kjørte bak ambulansen til sykehuset.

Fant ut på veien til sykehuset at gubben ikke hadde fått på seg boxer og jeg fant bare en sokk og hadde glemt at jeg hadde hatt på meg en singlet under genseren. disse tingene ble liggende igjen i stuen ett sted mens vi var på vei til sykehuset.

Mannen min ringte foreldrene sine og fortalte at farmor var på vei til sykehuset....og de sa de var på vei hjem...ups!

Når vi kom tilbake fra sykehuset så vi klærne våre ligge pent på ryggen på stolen i stua og det var ikke vi som hadde lagt de der!!!!!!!!

Men de har aldri konferert oss om det men de MÅ ha skjønt hva vi gjorde!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette skjedde dagen etter jeg og sambo hadde blitt sammen..

 

jeg hadde sovet over hos han (han bodde da hjemme hos foreldrene)

om morgenen gikk vi i dusjen sammen... hadde da sex i dusjen... (foreldrene var da ikke hjemme) da vi var ferdige med og dusje og var på vei ut av badet så kom faren til sambo opp og han sa: syntes jeg hørte noen som hylte!?!? håper ikke det var kaldt vann??MEN DERE ER JO ØKONOMISKE OG SPARER PÅ VARMT VANNET DERE!!! huff...

 

må da undrestreke at jeg hadde da ALDRIG hilst på faren hans før!!!! så skal love det var MEGA flaut.. huff

 

(blir mobbet for det enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Flaut!!

Jeg har en også!

Er vel ca 2 år siden.. Var en tur på byen og rocka dansegulvet! Plutselig kom ei vennine løpende og dro meg ut fra dansegulvet! Buksa mi hadde spjæra fra skrittet og helt opp til toppen bak!Uten at jeg hadde merka det!! Og jeg hadde g-string på meg..(huffameg) Så da hadde jeg vist frem rumpa til alle og en hver en god stund!

Resten av kvelden gikk jeg med genseren min knyti rundt livet,og gikk til ett annet utested;) Huff jeg blir flau når jeg tenker på det ennå..

 

Noen fler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...