Gå til innhold

Siden jeg KAN være anonym her!! FOrbanna familie!! Skal huske på dette når de blir gamle og trenger hjelp! For den dagen KOMMER!!

Anbefalte innlegg

Jeg er i 6 mnd, har bekkenløsning så det holder, er så sliten og trøtt. Har sagt det til dem jeg ikke er i form. MEN tror du noen av dem GIDDER tilby seg ha jenten min ett par timer når de har fri?? Neida!!

Traff svigerforeldrene mine på tur i skogen her her om dagen. Ble rett og slett forbanna da jeg så de, kunne de ikke tatt med jenten min også på en gåtur?!?!?! Kan de ikke trø til en jævla dritt liksom! De har aldri hatt denne frivillig, ikke EN gang, og hun er over 2 år. Jeg har sagt til dem de kan "låne" henne SÅ MYYYYYYYYE de bare vil.. Har sagt mange ganger, men neida! Det gidde de ikke. De er jo unge og spreke!! Stå på slalom og alt mulig, men passe det eneste barnebarnet de har det gidder de ikke!! Skal jammen huske på dette når de blir gamle og skrøpelige og trenger hjelp!!!! Men, JEG skal hjelpe dem!!

Fortsetter under...

Skjønner frustrasjonen din... synd når man virkelig kunne trenge litt avlastning.. og sikkert litt trist at de ikke ber om å få ha henne litt også... vise at de bryr seg =/

har du spurt de rett ut da om de kunne passe henne en dag eller noen timer?

ikke lett dette med svigerforeldre..... håper noen kan hjelpe deg litt i denne perioden da ;o)

god påske hvertfall

HI

Jeg er helt enig med deg! Og jeg er overbevist om det samme kommer til å skje her i gården!!!

Flyttet sammen med min sambo for 4år siden, og familie har KUN kommet på besøk når vi har hatt bursdag, og er ikke alltid de kommer da heller=( Er SÅ utrolig sårende... Når vi ringer folk for å invitere på kaffe eller noe er alle så sliten, og vi kan jo bare ta med kaken og komme til de!!!! Hallo??? Skjønner ikke problemet... vi er jo trøtt og sliten i blant vi også, men vi kommer oss rundt til folk selvom.

Har sagt til oss selv at når jenten vår kommer skal vi si til alle at vi er så sliten at orker ikke besøk! HAHA! Men sitter med følelsen av at det ikke kommer til å skje! Og hvor lei meg kommer jeg ikke til å bli hvis ikke folk bryr seg etter hun er kommet også =( Er utrolig hvordan famile kan være...

Hun som skal bli oldemor (min mormor) hadde jeg daglig kontakt med og vi snakket alltid masse på tlf. Men etter jul så ble jeg lei, for er BARE jeg som ringer! (hadde ikke tenkt så mye på det før...) Så etter julaften ringte eg ikke mer, men tror du jeg har hørt noe fra henne? NEI!!

Fikk en mail da: hvorfor er du sur? HALLO??? så skrev jeg tilbake atdet var jo bare jeg som ringte... (hint eller?) Men har ikke hørt noe igjen enda!

blir utrolig lei meg, men har heldigvis god trøst i sambo! Og når det kommer til hjelp f.eks i huset, så er vi faktisk litt glade for at de aldri har hjulpet oss, får nå har vi lært alt, og klarer ALT selv, så vi trenger de ikke,... Og den dagen de trenger hjelp til noe, hva sier jeg da?

ORKER IKKE=) HAHA....

Deilig å få det ut!!!!!!!!!!!!!!!

HI her igjen.

Takk for svarene. Hadde igrunnen regnet med litt skjenn fra dere heller, hehe :) Godt jeg ikke fikk det da.

Nei, nå er jeg så flyende forbanna at jeg holder på å sprekke. Sa til samboeren min i går at HVIS de vil se tulla, så får de enten ringe å be om å passe henne ellers så får de lette på ræva og komme over her TIL OSS! Vi bor i NABOHUSET og de har vært her 2 ganger og vi har bodd her 1 år!!

Har så lyst til å si noe til dem og, men føler det og blir feil. Jeg NEKTER å spørre dem om de vil passe henne, er de ikke interesserte i annet enn seg selv så får de bare være det!!!!!!! Det eneste barnebarnet de har!! Min far er "langt nede" og har nok med seg selv, så unskylder han litt da + min mor har jeg ikke kontakt med (hun er narkoman). Nei... '' Nå er det jammen med nok altså!!

Egoister!!!!

Jeg hadde spurt dem direkte om de kunne passe henne, jeg da. Kan ikke forvente at folk skal være tankelesere heller, og det kan jo hende de venter på at du skal tilby dem å låne henne?

Annonse

Tja.. tydeligvis ikke for dem... jeg hadde spurt rett ut jeg: Kan dere passe jenta mi i morgen fra da til da???

Prøv det først ;)

jeg hadde ikke latt de passe henne, de vil jo ikke det er jo derfor de ikke spør... å da hadde jeg ikke villet at de skulle hatt henne om det er en bry for dem.... sånn ellers for min del da, så er jeg gla svigemor nesten aldri er på besøk, for min svigermor er et mareritt.. heheh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...