Gå til innhold

Fra fast føde tilbake til fullamming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har slitt med ammingen og hatt en liten gutt som har vært vanskelig å amme en stund, og sovet korte dupper, og fikk råd av legen min om at det kanskje var på tide å introdusere litt fast føde. Dette gjorde vi og har gjort det i snart 3 uker nå og var her en dag oppi 1fruktmos til lunsj og en full porsjon maisgrøt til kvelds... Han har sovet lange formiddagsdupper og mye lenger om natta også. Nå de siste to dagene har han ikke villet ha noe mer enn et par smaker av frukt og det samme gjelder grøt, men sover godt og er strålende fornøyd. Det hører med til historien at jeg forrige helg fikk resept på syntocinon og brukte den til hver amming i ca 3-4dager, så litt sjeldnere og nå har jeg ammet sønnen min litt oftere og det har ført til at det virker som om produksjonen har økt også. Kan det være at han får nok næring av melken igjen? Eller skal jeg prøve å gi han mindre bryst og mere mat? Å ja, han er 5mnd og 20 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er godt mulig at du har fått drahjelp på produksjon av sprayen. Ta det litt på langs, så lenge han er fornøyd og har godt med våte bleier har du tid til å frem og tilbake i noen mnd til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...