Gå til innhold

Ja, tror jeg endelig fant EL!! : )

Anbefalte innlegg

Dag 23, og nå tror jeg at jeg fant el! Og at jeg har knekt koden om hvordan kroppen min er når el er rett rundt hjørnet. Da kan det hende dette blir litt over 5 ukers syklus, som er myyyye bedre enn de 7 jeg hadde sist. (Hadde 4 og 5 ukers før det.) Men så skal vi jo hoppe over denne pp, pga jula, så det er egentlig veldig lenge å vente før det blir noe spenning igjen. Blir neste syklus samme lengde så er ikke neste el før i begynnelsen av mai. Pffff, en mnd til, det... Men uansett, jeg fant el!! (Trur eg.) : )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8830114-ja-tror-jeg-endelig-fant-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så bra at du har funnet den,men kjedelig at du har så lange

sykluser.

finnes det ikke noe som kan hjelpe deg og korte de ned?

blir jo veldig få muligheter til å prøve på....

men den dukket opp til slutt!!

masse lykke til,håper det klaffer neste pp da;-)

(jeg ville aldri hoppet over en pp pga julen,men man er jo forskjellige)

klem

Jeg må si meg enig: Ville heller aldri hoppet over en EL... Vet jo at det kanskje ikke er helt ideelt å ha bursdag rundt jul, men en kan jo føde både før og etter termin. Jeg orker ikke vente en mnd. ekstra iallefall, men som dollypopp påpeker: vi er jo forskjellige :-) LYKKE TIL med prøvingen!

Heisann dollypopp! Jeg håper syklusene mine stabiliserer seg litt nå, men jeg må vel bare være tålmodig. Er bare ett års tid siden vi fikk tassen, så det er helt sikkert grunnen til at den er litt koko foreløpig. Ammer gjør jeg jo også ennå... Men jeg har litt lett for å bli gira, så når vi først skal i gang med prøving så går jeg litt opp i det. Vi er i 3pp nå, men blir først fra neste pp at vi virkelig setter inn støtet. Og det med jula har vi diskutert litt, men det blir nok til at vi hopper over... For dere som har prøvd en god stund kan jeg godt skjønne at det er komplett uforståelig. Blir siste gangen vi hopper over en mulighet, det er helt sikkert! Sender over alle mine sjanser og muligheter den neste pp, du skal se det klaffer for dere før dere skal til samtale i mai! (Har fulgt litt med på deg, skjønner du.) : )

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...