Gå til innhold

Blitt syk, snufs....


Lunajenta og Alvegutten

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått kjempevondt i halsen og jeg fryser og er uggen (i tillegg til kvalmen som jeg har vært så heldig å få oppleve mer og mer den siste uka, hehe). Er så redd for at jeg skal få høy feber, for det er vel ikke noe gunstig for den lille i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også syk med feber og hoste og betente bihuler - har lurt på det samme. Virker som influensa, med vondt i kroppen og kraftig forkjølelse som ikke gir seg. Hvordan har egentlig fosteret det når jeg er så dårlig? Jeg klarte meg uten smertestillende/febernedsettende i flere dager, men nå har jeg sett meg nødt til å ta noe mot hodepinen. Sjekket i Felleskatalogen, og der sto det at det ikke var påvist at pillene jeg tok skadet foster eller svangerskapsforløp. Jeg tror ikke lav feber skader den lille, men blir temperaturen høy, tror jeg det er best å ta febernedsettende (paracetamol eller lignende, ikke ibumetin som gravide skal holde seg unna. Det vil si, ta paracet og ikke ibux.). GOD BEDRING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste også her inne at hvis feberen blir veldig høy er det bedre å ta en paracet enn at fosteret blir overopphetet. Så en får bare følge med litt. Virker som om halsen er blitt bedre i dag, har sovet maaange timer i natt, og det var sikkert lurt.

God bedring til deg og, Hypatia:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...