Gå til innhold

jaha....


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

da er gubben ute på fest og jeg er hjemme med lillemann..... Kunne jo tenkt meg en fest snart jeg og...*snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar han ikke flaske ? (lillegutt altså, ikke gubben ;-))

Øve, øve, øve !!

Så får du snart gå på fest du også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er flaskegutt han...:) Så er ingenting i veien for at jeg ikke kan ta meg en fest....menneeeh....her sitter jeg. :) *s* Får vel ta en jentetur på byen snart ja..:)

Gubben tar flaske og...iallefall i kveld...hohoho... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det jammen din tur til å ta flaske nå !!!

Du har jo gått gravid en halv evighet også, synes han kan ta en guttekveld med sneipen og sende deg på dame-party .

- pronto !!

 

 

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har faktisk kastet ut gubben i dag :P

han hadde kjøpt billetter til konsert i kveld, men så hadde han ombestemt seg, mente det ble litt for dyrt, siden han kanskje må ta taksi hjem (ca 600,-) ...

men så var han gretten omtrent hele ettermiddag.. så jeg bare kastet han ut med en 500-lapp i hånda.. gadd ikke se han sitte her hele kveld og sutre, hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får meldinger av El Gubbos at jeg baaare må si ifra om jeg kjeder meg, at han godt kan komme hjem om jeg er ensom... :P

Kjedelig fest eller....*sss* Skjønner jo godt at ikke festen er noe bra, jeg er jo ikke der..*knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flere som sitter hjemme alene i kveld ja... unner sambo å få seg en tur ut selv om jeg skulle ønske jeg kunne være med....

men jeg har jo allerede vært på en jente kveld og på en tur til danmark (studietur, med myyye tuborg :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...