Gå til innhold

HJELP: smerter!!


Lotte&Babyspiren

Anbefalte innlegg

har hatt smerter nedover lårene, korsryggen og noe frempå som kommer og går i halve dag...virkelig slitsomt, er så irritert også idag på grunn av disse smertene. skikkelig mensmurringer både foran og bak som kommer og går..

 

Hjelp meg, er det flere som har/har hatt det slik???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dytte:

vil tilføye at jeg er i 6.uke. det stråler sånn nedover beina og korsrygg-vondt. er jeg bare sliten eller. tok paracet..irriterende smerter altså, får jo aldri sove også er jeg bekymret!! blør ikke altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

tok paracet, smertene ble helt borte. Er redd for at de skal komme igjen. Ingen som har mensmurringer og smerter i korsryggen tidlig i 1.trim her??:S

 

var litt (og er) bekymra..:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har hatt det, men det går som regel bort når jeg slapper av.

Har også hatt blødninger, men har fått bekreftet at babyens hjerte slår og at babyen vokser som forventet :)

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg er gravid 7+4 dager og har hatt perioder med mye vondt i magen og ryggen. Ikke blødd, og alt vel på ul! Tror dt er normalt med ulike former for vondt i ryggen og magen, det er jo veldig mye som skjer der inne. Spesielt hvis du er førstegangsgravid så kan det var rare og uvante smerter. Tenk gode tanker;) Jeg har fått anbefaling fra lege om ikke å bruke noe smertestillende, heller ikke paracet, bare hvis jeg skulle få høy feber.

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Jeg er 6+1 uker på vei. Jeg begynte i formiddag å kjenne smerter nede i eggstokkområdet på venstre side. Har kjente det resten av dagen også. Kjenner også slik som du mensmurringer foran og bak. Blir litt bekymret, men tror egentlig ikke at noe er galt, det er mye som skjer der nede i disse tider:-) Så jeg skal krysse fingrene for både deg og meg:-)

Lykke til videre

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar alle sammen!

 

mine smerter er helt borte nå, og jeg er så gravid som det går an altså:) er såååå glad om dagene:) tenker glade tanker hele tiden, men en aldri så liten tendens til å være hissigpropp på kveldstid..huff , hihi

 

lykke til videre dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...