Siadle *drømmer om spire* Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har tre barn, de er hhv 4 år, 2 år og 7 måneder gamle. Nå har jeg lyst på nr.4, men har møtt mye motstand blant venner og familie. Spesielt min svigermor mener at vi har nok unger nå, og at vi ikke trenger flere, verken nå eller siden. Om vi skal begynne på nr 4, tenkte jeg å vente til rundt nyttår, da blir det ganske så nøyaktig 2 år + mellom minstemann og et evt nytt barn. Det er da ikke så ille? Min mor er også ganske så imot, siden utdannelsen min da blir satt på vent nok et år, men utdannelse kan da vel vente? Åhh! Det er så vanskelig å vite. Har igjen ett år av utdannelsen min nå, og det skal jeg ta fra September i år, mens jeg går hjemme med de to yngste, da gjenstår det bare to år med lærlingetid, så er jeg ferdigutdannet. Kan vel ta ett års pause mellom skole og lærlingetid uten at noen tar skade av det? Æhh, vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men det var greit å få det ut. Kom gjerne med innspill.
de tre bukkenebruse Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 hei:) viss dere vil ha 4 barn så er det opp til dere og ikke alle rundt! jeg syns at dere bør satse på nr 4 viss dere begge vil det:) lykke til:)
Erisa* Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 hei du! Jeg uttaler meg nå som storesøster for 3 søsken: Det er kjempeflott å være 4 søsken! Mamma møtte også litt motstand har jeg forstått, når hun valgte å få "så mange". Men vi har hatt det kjempeflott! Det er litt større aldersforskjell mellom oss, da; 4 år mellom meg og søsteren min, så 3 år til eldste bror og 3 år til yngste bror. Følg hjertet, og gjør det som føles rett for deg og mannen din! Når fjerdemann kommer er det nok ingen som klager, skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå