Gå til innhold

Trenger hjelp!!! Noen som har opplevd blødninger tidlig i svangerskapet etter å ha hatt samleie? Hvordan har det gått videre i svangerskapet, blør dere enda etter sex??

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig høre til denne terminklubben og oktoberklubben, men etter ma og sa prøver jeg å bli gravid på nytt..

Har et spørsmål ang blødning i svangerskap: jeg begynte å blø etter samleie under begge graviditetene og blødningene stoppet ikke før begge fostrene var døde. Tør ikke ha sex i 1trimester neste gang. Men uansett, er det noen av dere som har opplevd lignende å bli "plaget med å blø etter samleie under graviditeter"? Har noen av dere hatt samleie etter 1trimester og blødd da og eller har det gitt seg?

De som sliter på "bli gravid" siden har ikke så mye erfaring som jeg håper dere har...

Fortsetter under...

Jeg har opplevd dette problemet flere ganger i dette svangerskapet, det har ikke vært blødninger i strie strømmer, mer som en dags blødniong og det har skjedd etter morgenkos. Legen fortalte meg at dette er fordi jeg har irriterte og skrøpelige slimhinner og at et samleie nok må forberedes litt grundig, om du skjønner hva jeg mener. Siste gang det skjedde var i uke 28. Nå er jeg i uke 30+ 2 eller noe.

Takk så mye for at du tok deg tid til å svare, er så utrolig redd for at det skal skje igjen og vil helst vite mest mulig om det slik at jeg klarer å unngå det neste gang..

Sa legen noe om det kom av selve pentreringen eller av en orgasme?

jeg har hatt både sporblødninger og har blødning etter sex hvær gang, er i uke28 og blør fortsatt etter sex, er visstnok ikke noe galt...gutten er frisk og livlig han så:)

Så da kan man konkludere med at selve penetreringen kan føre til blødning siden slimhinnene er sjøre.. Flott at jeg har fått det klargjort, legene vet jo ikke helt og vrir seg unna å svare på det.

Da kan det jo være en ide og ha sex uten å penetrere.. uff, skulle ønske man slapp unna å blø neste gang, føler det er nokk nå..

Vell, ønsker dere alle lykke til å takk for at dere tok dere tid til å svare meg.

Tusen takk!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...