Gå til innhold

tenkte jeg skulle spørre åssen det går med dere og barnet jeg ?!


aimée

Anbefalte innlegg

jeg lurer sånn på åssen andre har det som fødte i desember? er liksom bare meg i området med desember baby, så åssen går det med dere andre?

 

* baby stor? sover godt om natten? osv....

 

jenta mi skal ha pupp 2-3 ganger pr natt enda , skikkelig slitsomt, ....men hu er veldig sterk nå da så snart begynner hu å krabbe tror jeg, og får sin første tann hvert øyeblikk...

 

ellers er kjærlighets livet helt forandret da, ikke så mye tid til kos osv....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Babyen min er stor, hehe snart 9kg han! Er heldig med nattesøvnen vi da, han sover rett som det er over hele natten. Derimot, sover han svært lite om dagen, så er glad jeg får skaffet meg litt overskudd om natten!

 

Slitsomt når de skal ha mat flere ganger om natten, men det er jo en trøst at det er en fase som går over.

 

Kjærlighetslivet ja...hehe...det meste dreier seg om babyen. Men vi har blitt flinkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonathan veier 6.5kg nå:) og han sover hele natten men har det på samme måte som hønepøne han sover ikke så mye om dagen...max 3-4 timer i løpet av dagen...

 

kjærlighetsliv?? hva er det *LER*

(føler ikke for og prøve og pleie det før sambo har tatt seg SKIKKELIG sammen) men han er på god vei nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingeborg veier rett rundt (over) 6 kg nå, og har blitt stor jente:) Hun sover ca. 12 timer om natta, med en matpause etter ca.9-10 timer. Deilig!

Ellers er hun verdens godeste, og jeg synes vi får det bare bedre og bedre! Koser meg glugg ihjel om dagene!:)

Kjærlighetslivet...tja..;) Dårlig med det fysiske forholdet foreløpig, i hvert fall.. Men vi prøver å kose oss sammen så godt vi kan, med god mat og gode kvelder:) Så får resten bare komme etterhvert.. (håper jeg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukas har passert 7,5 kg nå!! Han sover 12 timmer om natta uten mat!! Kl 8 på mogonen får han mme å sen sover vi vidare i en timme eller to!!

Han ligger mest under babygymet sitt...som han elsker men det sker att han drar ner lekerna ibland... fattar ikke hur han får det till!!

To tenner er på gang.. men tror det kan ta ett tag till!! Er ju lit tidlig ennå!!

Så var det kjærlighetslivet da... det er nesten bedre en før Lukas "kom till verden"!! Har blivit førelska på nytt jeg... Å nå ner det er april, så begynner vi prøve med neste man!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt er vel 9,5 kg nå. Så er en stor og god klump:) Han har begynt å sove hele natten nå,noe som er veldig deilig. Tror det er tenner på gang siden han har to hovne kuler inni munnen,men tidligere erfaringer sier at det kan ta laaang tid enda før de kommer frem.

kjærlighetslivet er topp det:O) Vi er veldig flinke til å ha noen kvelder i uka som vi ikke har på tv eller data. Bare snakker sammen og diverse andre saker som følger med:O) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henning er 5,3 kg nå.

Han har begynt å sove godt om natten nå, HVIS han blir lagt rundt 21.30-22.30 :) da sover han gjerne til 04.30-05.30...for så å sovne igjen til ca 7.30

Legger jeg han før på kvelden er vi oppe ca 02, 05 og 07... merkelig men sant... Går seg vel til etterhvert. Blir godt å få en time eller to alene om kvelden tror jeg. Så får man liksom rydda bort igjen dagen :))

 

Han sover godt i vogn ute, gjerne opptil 2-3 timer. Inne sover han mye mindre.

Kjærlighetslivet er ikke helt som det var, får jo ikke så mye tid sammen som før. Men etter at Henning flyttet på eget rom så får vi jo litt tid for oss selv da. Merket at jeg savnet å ligge å skravle til langt på natt...

Synes alt i alt at det går kjempefint med oss :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det går veldig bra nå:-)

Har ei liten jente på 4885 g, 61 cm. 3,5 mnd.Hun sover forholdsvis greit på nettene. Legger seg 19-20 og spiser rundt 2-4 en gang. Men hun kan være mye småvåken, og avhengig av å holde mammas pekefinger etc for å få sove. Også er det tidlig opp om morgenen, vi står opp 0630...zzz. Sambo er sykemeldt for tiden, så han tar henne ofte opp og steller henne på morgenen, så da får jeg en time ekstra på øyet :-)

 

Ellers begynner kjærlighetslivet å ta seg opp også.

Synes egentlig ting tok seg veldig opp når snuppa ble 3 mnd. Jeg har fått masse energi og overskudd, selv om jeg ikke sover noe mer enn tidligere. Humøret, som en tid var helt på tur, er tilbake til normalen. Jeg har "fullpumpet" helt til nå, men nå gjør jeg det bare 4 ganger om dagen, og har plutselig masse tid til kos :-)

Hadde en tøff graviditet, tøff fødsel og masse ammetrøbbel, så den første mnd husker jeg ikke noe av nesten engang ;-)

Nå synes jeg det er bare kos, og snuppa mi er veldig "ukomplisert" å ha med å gjøre foreløpig (bortsett fra at hun plutselig er blitt "redd" for alle unntatt meg og sambo...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

 

Snuppa her er nok rundt 6,5 kg nå og begynner å bli stor nå, synes vi. Rutinene er godt etablert og hun har sovet hele natten ganske lenge nå. På dagen blir det en lang lur i vogna på 2-3 timer, ellers bare litt smådupping nå og da. Legger seg senest kl 20, så da har vi god til til litt voksenkos. Akkurat nå har jeg fått satt inn spiral, så da blir det dårlig med akkurat det dessverre, legen har befalt at vi må vente 14 dg pga infeksjonsrisiko.....

Lurer på at hun får første tanna snart her også, klør veldig i munnen og sikler MASSE......

Elsker å ligge på mage og prøver å rulle rygg - mage nå, men har ikke fått det helt til. Blir liggende på siden foreløbig.

Så her er alt supert, deilig nå når ongene begynner å bli stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...