Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter!!

Jeg skulle ha hatt mensen onsdag 21. mars. Det er nå gått til dager på "overtid"... Puppene er sinnsykt såre når jeg tar på de, og er mørke ringer rundt brystvortene.

Tok en test på den onsdagen som jeg skulle ha mens. Ikke akkurat noen synslig strek, og som mannen min sier, så er det jo endel godvilje i dette her også.. Tok ny test igjen på mandagen.. Var en tynn tynn strek der, men ikke så veldig synlig.. Tenkte ikke noe mere over det, og la testen i vinduet på badet (glemte den)..

Så, igår så fikk jeg en digital cb-test av min venninne. Plugger i pinnen, tisser i en beholder, og holder den i beholderen i 15 sek, og legger den ned. Etter ett min kommer det frem :" ikke gravid". Jeg popper ut den testpinnen, og den er det TO streker på!

Hun venninnen min opplevde det samme. Hun hadde også to streker på testpinnen, selv om det stor "ikke gravid" i displayet.

Hun tok en ny test to dager etterpå, på kvelden, da stod det "gravid" der..

Noen som har opplevd slik jeg har?

Ikke noe tegn til mensen, og HVIS jeg er gravid, så er jeg 6 uker, fosterets alder 4 uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm...blødd bittelitt nå...

Skrevet

Teststreken på CB Digital skal man IKKE legge vekt på. Det står jo til og med i bruksanvisningen.

Skrevet

Jepp.... I know... men- vi skal da inn til IVF forsøk2 da, i beg av mai. 2007 er året for oss, jenter!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...