~chess~ Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 I dag er jeg virkelig helt i ørska. Har nesten sånn dagen derpå-følelse, litt uggen i kroppen og trøtt og slapp.. Sovna i bilen på vei hjem fra butikken, midt på dagen! Var virkelig ikke sånn sist jeg var gravid. Må si jeg gruer meg litt til tida framover, for merker allerede (er 6+0 i dag) at det er slitsommere å være gravid nå som jeg har et barn fra før. Flere som har det sånn?
Tornerose venter nr 2. Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Jeg er kjempe trøtt for tiden..... Kunne sikkert ha sovet flere dager i strekk.....
gravidos Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 ja jeg har det akkurat på samme måten er 7+0 i dag..vil bare sove ,men er ikke lett når jeg har en krabat på 14mnd.
eggedosis Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Hei! Jeg er nå i uke 12 og har vært supertrett fra dag 1! Det er riktignok litt bedre. Rundt uke 6 hendte de at jeg reiste meg fra pulten og sa hadé til mine kollegaer. Jeg var livredd for å sovne i stolen. Måtte bare hjem og sove, sove og sove! Det er slitsomt å få så høyt søvnbehov, særlig for deg når du har en fra før! Men - det vil avta! Trust me! Hilsen Eggedosis termin 20 oktober.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 jepp!! drit trøtt her og.... gjeesp!! Håper det snart går over!! er i min tiende uke nå.
Rakri Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Jepp supertrøtt hele tida. Egentlig er jeg skikkelig B-menneske, men nå må jeg kapitulere rundt 22-22.30 Er bare 5+3, men husker jeg var kjempetrøtt de andre gangene også... tror det avtok rundt uke 12.. håper det... ganske slitsomt å være så trøtt.
spirenr 2 er gutt! Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Jeg slutter meg til dere med trøtthet som symptom!!! Kan sovne stående om så er. Er nå 11+5 idag. Jeg har også et barn fra før - hun er 3 år og er midt i trassalderen! Og jeg jobber 100% med masse overtid. Idag er første dag i påskeferien! Selv datteren min sier at det er såååå godt å være hjemme
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Hei ~chess~ Jeg er også 6+0 i dag :-) Er kjempetrøtt selv! Legger meg ved ni-tiden om kvelden, så blir ikke så mye voksentid om dagen. Har en sønn på 6 år som legger seg en time før. Men jeg bare klarer ikke å være oppe lenger! Er nok forskjell fra forrige gang hvor man bare kunne gå rett hjem på sofaen å legge seg! Håper på en rolig påske med muligheter til å slappe ordentlig av. Håper bare kvalmen roer seg så jeg kan kose meg med masse god mat (men det spørs vel)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå