Gå til innhold

Da har jeg passert 16uker..(ang utstyr)

Plutseliten*2

Anbefalte innlegg

Og i går var jeg å kikket på barneutstyr.Sist fødte jeg helt uforberedt i uke 32.(altså 7mnd på vei).Denne gangen skal jeg lokalisere/bestille alt barneutstyr.Jeg skulle ha en ny Simo bagvogn,men disse er jo utgått av sortimentet nå og simokombivogn vil jeg ikke ha.Da blir det nok en emmaljunga duo edge.Videre vil jeg ha den nye nova babycallingen,babysete med isofix,ny voksipose og svanemadrass til senga. man er litt mere beredt når andremann kommer merker jeg.Sist hadde jeg lite peiling på alt og handlet kun etter farger og tips fra andre da.

Flere enn meg som starter tidlig med innkjøpene?

Fortsetter under...

Ja, jeg har ordnet litt etter litt fra ca 15 - 16 uker. I dag er jeg 37 uker på vei, og i går overtrakk jeg kontoen for å få henta det siste, fikk plutselig en følelse av at det hastet... Og i natt stod jeg opp og pakket ferdig alt av bag etc pga av kynnerne kom regelmessig og faktisk gjorde vondt. Baby var helt krakilsk i magen, og den lå og rulla nede i bekkenet... Magen sank og alt, men intet skjedde... sukk... Fødeklar jeg nå altså!!! :-)

Ang simo bagvogn, hvis du bor i nærheten av Oslo er det mange å kjøpe brukt, jeg skaffa venninna mi en simo dypvogn uten knekkhåndtak før helgen... :-) Gå inn på finn.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...