Gå til innhold

Det er håp for dere alle sammen, ikke gi opp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært aktiv her inne på en stund, da jeg har vært drittlei av prøving og alt det innebærer av sex på faste tider, temping, testing og skuffelse og tårer. Men i dag, for ca en time siden tok jeg en CB digital bare for å få avkreftet at jeg kunne være gravid. Når jeg har gått og ventet på mensen har jeg utallige ganger tenkt, at kanskje jeg er gravid, siden jeg har gått en dag over tiden, to dager over osv. Hittil har jo aldri dette vært tilfelle og derfor synes jeg det er bedre å bare teste og få skuffelsen i trynet med det samme og ikke gå rundt og lure og håpe. Men i dag stod der faktisk gravid. Tror ikke det har gått helt opp for meg, begynte å gråte og kjenner at jeg ennå ikke klarer å håpe at dette skal gå bra. Men nå vet jeg i hvertfall at jeg kan bli gravid. Har jo forsøkt i 2 år og 9 måneder uten å ha vært gravid en eneste gang! Så til alle dere slitere der ute, om det er mulig for meg, er det mulig for deg. Har ikke gjort noe annerledes denne gangen. Har ikke slappet mere av, har ikke tenkt mindre på babylaging og har ikke spist noen spesielle piller eller hatt pute under rumpa eller hatt sex annenhver dag. Jeg er ferdig utredet for barnløshet og det har ikke blitt funnet noe galt hverken hos mannen min eller meg. Vi står nå på venteliste for gyn. time der søking om prøverør er neste skritt. Tok lap. i januar og egentlig tror jeg at skyllingen av egglederne kan ha vært løsningen. De var ikke tette, men litt grumsete i følge gyn. Huff dette ble rotete, er nok litt skiplet akkurat nå. Ville bare si at det er mulig, har alltid fått håp når jeg har leste om andre med såpass lang prøvetid som har lykkes, og ville derfor dele dette med dere andre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!

Så flott! Det gir håp til oss andre slitere! :o)

Skrevet

GRATULERER! Så gøy! Det gir oss andre et håp om at det går til slutt. Kos deg med spira di!

Skrevet

For en fantastisk gla' nyhet!!!! Hurra!

Gratulerer masse og kos deg med spiren fremover :-)

Skrevet

Gratulerer! Håper du får et flott svangerskap!! Send litt støv ut i atmosfæren så skal jeg ta meg en tur og suge til meg litt!!! Håper det snart er vår tur, etter 48 eller 49 pp eller noe sånt (men hvem teller lenger?)

Skrevet

å,så utrolig koselig!!

lenge siden jeg har sett deg her inne nå,også kommer du

med den beskjeden.

gratulerer masse!!!

det er sååå fortjent!

håper alt går bra med deg og den lille spiren din.

du gir håp til oss andre:-)

klem

Skrevet

Takk snille dere! Ønsker dere alle masse lykke til. Vet det er vanskelig å tro på at det skal ordne seg, vi hadde egentlig gitt opp og ventet bare på prøverør.

Sender en spesiell hilsen til deg dollypopp_24.pp, ditt nick husker jeg fra langt tilbake og du har alltid hatt noe positivt å si til andre. Stå på!

Ellers vil jeg bare anbefale alle å få tatt lap. så snart som mulig, dersom det ikke er funnet noe annet galt med deg eller mannen. Jeg var skikkelig negativ til lap. og grudde meg noe enormt-og det var også litt tøft, men jeg er overbevist om at skyllingen av egglederne gjorde susen. (hadde jo hørt at dette kunne hjelpe, men trodde liksom ikke at det skulle hjelpe meg)

Nå krysser jeg fingrene for at det skal gå bra for oss, skal kjøpe flere CB i morgen for å være helt sikker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...