Gå til innhold

Hva tjener dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er litt nysgjerrig. Å bo i Oslo er jo veldig dyrt og har på følelsen at inntektene da er der etter. Så jeg lurer på hvor ca i landet bor dere og hva tjener dere? Jeg og min mann bor i Oslo og tjener ca 1.1mill til sammen. Vi har det bra, men føler ikke at vi kan sløse... Hadde vi hatt den inntekten på et mindre sted hadde vi nok levd bedre økonomisk tror jeg! Vi har bare et barn også, hvordan er det med dere med flere barn? Tror det kun blir 2 på oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bor utenfor Oslo og tjener ca 1,2 tilsammen. Føler ikke at vi kan sløse heller. Har hus til 3,7 mill og to biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi dere tjener MYE mer enn oss... Vi tjener bare ca 700 000 vi, men føler alikevel at vi ikke har dårlig råd. Vi sløser jo ikke med penger, men reiser nå til syden par ganger i året, kjøper nå det vi ønsker oss osv.

Vi bor i Kirkenes, eier halvdel av tomannsbolig, 2 biler, scooter og båt, hoder på å bygge hytta!

Så selv om vi ikke tjener allverden så har vi det veldig bra synes nå jeg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er heldige. Vi er begge nyutdanna. Leier hus utenfor Oslo. Av helsemessige årsaker kan ikke min mann jobbe nå. Så han får ca 8000kr i måneden jeg har 310000 i året. Alt vi får inn går ut i løpet av en måned, men ikke mer enn det. Har ikke formue men noe oppspart resevere så viss vaskemaskin ryker greier vi likevel å kjøpe en ny. Men vi har ikke bil. Verken jeg eller min mann er vant til å bruke mye på oss selv. I tillegg har vi et bistandsprosjekt som vi bruker kankje 25000 kr på i året. Har selvfølgelig studielån å betale på også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bor litt utenfor stavanger mot jæren. tjene ikke mer enn 700 000 tilsammen me diverse overtid o.l. har nytt hus (1år i mai) 2 biler, den ene nesten ny. vi sløser ikke men prioriterer å ha hester som e vår store interesse. har 3 stk og d koster oss ca 7000 i mnd i faste utgifter(+div dyrlege o.l) noen vil kanskje kalle det sløsing, men det er så... så me lån og biler og hester e det ikke de store utskeielser.. men syns vi har d fint og gjør d vi har lyst te.. men reiser ikke mye siden d begrense seg me hestene. vi har og et barn foreløpig.. kanskje blir det 2 men d blir max.. hvis ikke det blir tvillinger da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi bor en timestid fra Oslo. Ved sjøen. Har en tomannsbolig til 1,8 mill, 2 nye biler og to herlige barn!

Med lønn og div. kontantstøtte og barnetrygd ligger vi på rundt 750 000.- Men det blir mer når jeg begynner å jobbe igjen.

Føler vi har det bra og greit med penger, men man skulle jo gjerne alltids ha mer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joohoo... vi leder! .. vi har minst asså :P

tjener litt under 600.000 tilsammen, men klarer oss bra. bor litt utenfor oslo, i enderekkehus, har stasjosnvogn som er 10 år gammel og skal byttes til sommeren.. skal ha dodge caliber *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja...

vet ikke om jeg skal le eller gråte, jeg...

bor ca 1 times tid fra Oslo, leier hus til 5500 i mnd, eier et gammelt vrak av en bil (17 år gammel). 2 barn.

jeg tjener 140000 og gubben 210000... her er det ikke mye å rutte med. gleder meg til kontantstøtta kommer, for å si det sånn!!

håper jeg får meg en jobb når jeg er ferdig med permisjonen! (jobbet 50 % i fjor,derfor lite inntekt. vikariat)

 

jeg vil også til syden en gang!!

-velger å være anonym denne gangen..håper det er greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sambo tjener litt over 300 000 i året, jeg lever på studielån (og det er ikke så mye man får der), vi har nå kjøpt oss leilighet på haugerud og har en audi a4 (97 eller 98 modell) stasjonsvogn vi kjører rundt i...

om man har god råd eller ikke kommer vel ann på hvordan man bruker pengene.

Jeg føler ikke at vi har dårlig råd, nå har vi en periode hvor vi har litt lite penger, men så har vi da kjøpt det meste nytt til leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tjener 1.3 mill til sammen. Vi sløser ikke så mye med penger i forhold til intekten, synes jeg. Vi bor i hus til 3.5 mill, har en bil, liten hytte uten strøm og vann på fjellet og ett barn (foreløpig). Vi bor 30 min utenfor Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Og jeg som virkelig alltid har trodd at vi hadde langt bedre råd enn de fleste! Vi tjener tilsammen ca 900 000 (noe jeg synes er myyyye!!!), har enebolig 45 min fra Oslo (aldri arvet, fått foreldretilskudd el.), 2 10-år gamle biler og 2 barn. Det ville ikke foresveve meg å kjøpe hytte, og hus i Oslo vil vi aldri få råd til, nye biler synes jeg er råflott og fatter ikke at folk gidder bruke så mye penger på noe slikt, men jeg synes vi har det knallbra, råd til alt vi trenger og det meste vi vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rike dere er...

vi tjener ca 440.000,- i året...(til sammen)

betaler 7300,- i hus leie i mnd...(87.600,- i året)...

jeg bor på svalbard og boli prisene hær er lik oslo priser....

og jeg synes vi lever godt...

reiser en tur til tromsø ca 6 ganger i året...

betaler alt fra 2-4000,- tur-retur...

og har klart å spare 50.000,- siden sommeren...

 

og det verste er at jeg har følt at vi har sløset litt med pengene...

men flere av dere har over dobbelt så mye og fare med...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...