Gå til innhold

Propolis setter igang fødsel....??

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søsster var rundt 30 uker gravid da hin ble forkjølet. fikk vite at propolis va kjempebra mot dette. ( det er en hoste saft) Men det endte dramatisk. for fødselen ble sattigang. på sykehuset ble fødselen stoppet i site liten. Alt gikk bra. Men jeg har en søsster til som fikk barn i feb o6 å henne brugte denne med håp om at det skulle settes igang. hun var i uke 37 noen timer etter hun tok denne kjente hun små mens murringer. Dagen etter var han født. å alt gik bra. Men litt skumelt oxo syntes jeg. for ingen av dem var modene. Noen som har prøvd dette??

Fortsetter under...

Skrevet

Har aldri hørt om dette... får man kjøpt det på apoteket? Jeg er kjempelei og har prøvd alt..... Utenom lakserolje..

Skrevet

De har det på helsekosten.

Propolis er et produkt laget av bier og skal ha samme egenskaper som antibiotika.......

Har klippet ut dette fra www.alternativ.no:

Står ingen tin ang graviditet og fødsel der....

Propolis

Ved siden av honning er propolis det av bienes produkter som det har blitt forsket mest på medisinsk. Heller ikke for dette biproduktets kjenner man sammensetning eller årsak til virkning fullt ut.

Propolis er et rent produkt fra naturen. Råstoffet er seigt, klebrig harpikslimstoff, som biene henter fra løv- og bartrær, fortrinnsvis fra skuddknopper. Biene bruker stoffet i inngangen til kuben og til personlig pensling av cellene hvor egget utvikles og matforråd lagres.

Forskningen har vist, at propolis har antibiotiske egenskaber.Propolis har vært brukt mot ulike herpes-virus med godt resultat. Også magesår, lunge- og ørebetennelser, tannkjøtt- og slimhinnebetennelser har vært behandlet. Særlig har propolismidler vært anvendt i gynekologiske behandlinger av sår, soppinfeksjoner med betennelser og vevsfortyrrelser.

Skrevet

Æsj!!!! da er det bare å vente....:( Håpe at det skjer noe snart:)

Skrevet

Selv om det ikke står noe om fødsel så setter den igang.... Helsekos har nemmelig ingenting bevis å kan ikke skrive det!

Men det er fakta..

Skrevet

Har virket på flere jeg kjenner. samme som denne laktose oljen... står ingenting om graviditet på den heller... =)

Annonse

Skrevet

var det propolis?? hehe..*skrive ned* da skal jeg handle det til mandag ja=) jeg skal ha ut ungen før påska kommer for fult!!! basta...

Skrevet

Som sakt så er det ikke dokumentert, men det er jo ikke brindeberkapsler heller! er jo vert ett forsøk da! Jeg vet et er en bie på flaska! Lykke til =)

Skrevet

jeg er snart ferdig med bringebærkapsel boksen. skje`kke en dritt her i gårn...

Skrevet

Uff, synes det hørtes skummelt ut jeg, man skal jo være forsiktig med alle helsekostprodukter når man går gravid fordi det er lite forsket på hva slags bivirkninger de forskjellige tingene har på barnet.. Tror ikke jeg hadde turt gitt!

Men dere får gi tilbakemelding hvis dere tar sjansen da, kanskje jeg er desperat nok om en 7-8 uker ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...