Gjest Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Da kan vi fortsette her!!! Er samboer'n klar nå eller??? Regner med at det store samtaleemne dreier seg om akkurat dette her nå!!??
Askepott83 Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Så fancy dette her var du! Moro! Ja, han er klar. Eller, klar og klar... Vi kommer vel aldri til å bli ordentlig klare, aner ikke hva vi går inn i. Men veldig spennende da! Og litt redde er vi. Den dagen jeg tok siste pilla, var en merkelig dag... Klarte nesten ikke sove noe den natten, mye følelser som var ute og gikk. Tror tilogmed kroppen min veit at jeg tenker mye om dagen, for har hatt utflod den siste uka som har vært brun, og det er da ikke normalt. Nå ble det veldig detaljert dette her, men er vel det slike sider er til for, for å "lette litt på hjertet", hehe!
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Her inne finner du mange detaljerte beskrivelser av både det ene og andre,så dette er rette stedet for sånt ja!!!he,he... Er helt i ekstase jeg,håper såååå at det klaffer på likt.. Tenk vi skal kose oss da!!:-) Kanskje du er heldig og at mensen kommer med en gang,så kroppen blir klar ganske fort..
Askepott83 Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Jeg satser på det. Sånn hva humøret sier om dagen, så er nok mensen like rundt hjørnet. Må ta meg selv i "bjeffing" til både den ene og den andre, hehe. Hadde vært så stas om det klaffer på likt!! Håper veldig det! Tror ikke det tar mange månedene før du er gravid, så da gjenstår det å se hvordan det går med meg:)
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Ja det gjenstår å se,vet jo aldri.. Men ting bruker å ordne seg for snille jenter vettu,og det er jo vi;-) Nå kan det jo faktisk se ut som vi får mensen på likt også,hvertfall sånn nesten... Er et innlegg her du burde lese ang forkortelser her inne og nyttig info,skal dytte den helt opp på siden for deg.. Tar du folat?? Om ikke,må du kjøpe det;-)
Askepott83 Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Folat?? Hva er det for noe? Nor "kosttilskudd" eller noe? Aldri hørt om... Fint med forklaringer om forkortelser og sånn, merker at jeg detter litt ut etterhvert som jeg leser diverse innlegg her, hehe:)
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 Kosttilskudd som forebygger ryggmargsbrokk hos babyen!! Sånn var det for meg også,men man kommer raskt inn i det;-) Nå kommer gutta hjem,så jeg kommer på igjen i kveld. Er det noe så bare skriv,ser det seinere;-)
Askepott83 Skrevet 31. mars 2007 #8 Skrevet 31. mars 2007 Skjønner, skjønner. Og hvor får jeg tak i det? Apoteket eller noe? Hils prinsene, så snakkes vi seinere. Gleder meg masse til å se dere til uka! Klem
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #9 Skrevet 31. mars 2007 Ja du får kjøpt det på apoteket! Skulle egentlig vært på kamp vi nå,men det varte akkurat i et kvarter... Så gikk guttene i det vannet de hadde fått streng beskjed om å holde seg unna,ble våte og sånt gidder ikke jeg... Da tok jeg en i hver arm,satte de i bilen å kjørte hjem!!! Så her sitter jeg nå,med to gutter ved siden av meg som er rimelig spake og overrasket over at mamma virkelig gjorde det ho sa ho skulle gjøre om ikke de hørte.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå