Gå til innhold

Utålmodig,klarer ikke vente lenger;-)!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 15dager siden MA og jeg er såååå utålmodig etter å begynne prøvinga igjen!!!

Kommer nok ikke til å klare vente til etter mensen,så satser på at om ikke ting er klart skjer det heller ingenting......;-)

Da får vi se om det blir barn nr 3 om noen mnd:-)!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her Rosa. Har ikke fått tilbake mensen eller noe.

Det er også 15 dager siden min MA. Vi har hatt ubeskyttet sex. Jeg tenker det som skjer det skjer. Er altfor utbåmodig til å vente til mai-juni med å begynne å prøve når jeg hører om så mange som blir gravid med en gang, og har fått velskapte barn..

Vi får følge med hverandre vi to vet du:-) Siden vi er i samme båt

Skrevet

Så bra!! Flere som "utfordrer skjebnen"...he,he.. Ja jeg også tenker litt sånn at jeg vil ikke "kaste bort" en pp.. Hvertfall når det som regel går bra,og jeg tror også at mye av grunnen til at man blir anbefalt å vente en mens er for å ha bedre kontroll på når man kan ha blitt gravid!! Skulle det klaffe med en gang da så får vi bare regne utifra MA'en da;-) Om ikke annet så ser man det jo tidlig på ul.....

Skrevet

Ja det er sant. Vi kan regne fra MA. Også tenker jeg at det er bedre å tro at man er er kortere enn man er, så kan en UL vise om man er kommet lenger enn man tror.

Sist gang regnet jeg fra mens og fant ut på UL at jeg var 8 dager kortere enn jeg trodde...

Skrevet

Ja man blir jo som regel satt litt tilbake...

Er det førstemann eller??

Var du kommet langt da du hadde MA?

Fikk du beskjed om å vente 1 eller 3 mens?

Legen på sykehuset sa det var mange delte meninger om dette,og i tillegg til å anbefale meg 1mens først,sa ho også at når hodet er klart er som regel kroppen klar!!

Skrevet

Det var førstemann ja.

Jeg var 7+1.

Det stod i papirene fra sykehuset at det kunne ta 6-8 uker før TR kom tilbake og at de anbefaler å vente 2 menstrasjoner før man prøver igjen... Det kan jo bli litt pinlig å komme til samme Gynekologen tre mnd etter å være 7 uker på vei....eh...øh...heheh

Hvor langt kom du før du mistet?

Jeg er 34 år så for meg var det en velsignelse å vite at jeg kan bli gravid. Spiren satt sist gang på 4 pp så jeg tror dette skal gå fint og at vi ikke forblir barnløse så mye lenger til...hehe...

Skrevet

Jeg tror i såfall ikke du er førstemann som kommer tilbake "for tidlig";-)!!

Jeg skulle vært 8-9 uker på vei,men det viste seg at det kun var et fosteranlegg med en fostersekk der,så det må ha sluttet å vokse etter et par uker tenker jeg....

Det er tredje våres da...

Blir 25år i sommer og har to gutter på 4 og 3 år:-)

Har aldri prøvd mer enn 2pp'er vi(heldige der),så jeg håper den sitter kjapt nå også men man vet jo aldri!!

Skrevet

Heisann, jenter! Slenger meg på tråden her, jeg!

Jeg hadde SA 24.februar, og så ikke noen overbevisende god grunn til å vente med prøvingen, så vi satt igang når jeg var ferdig å blø... har ikke fått tr enda, har IKM en gang mellom i morgen og onsdag... har tatt noen tester, men de har vært negative, men så har jeg nok testet litt for tidlig, da!

Helt enig: det er altfor lenge å skulle vente mange mnd før man begynner igjen! Tror ikke jeg blir gravid før kroppen er klar for det uansett!

Når det gjelder det å vente fordi man da kan fastsette termin mye bedre: det er jo litt tull, da. I alle fall hvis man har litt rotete sykluser... Det jeg har gjort er å følge med temperatur og utflod, og tror jeg fant el. Evt kan man jo ta slike el-tester også. Hvis du vet når du hadde eggløsning, blir det jo mye mer nøyaktig enn å bare beregne etter siste mens! I alle fall for meg...

Skrevet

Blir spennende å se om du er gravid da,Erisa - desemberbaby??!!!

Jeg deler SÅ den samme greia som deg - At er ikke kroppen klar tror jeg heller ikke at jeg blir gravid....

Skulle jeg bli gravid med en gang,tror jeg uansett ikke det blir noen desemberbaby på meg!!! Jeg har gått over termin med begge mine,15dager med førstemann og 13dager med andremann... Derfor går jeg for en januarbaby;-)

Skrevet

Men Erina hvordan vet du når IKM er da? Siden du ikke har hatt TR etter SA så er det jo umulig å si?

Artig med en egen tråd for SA-MA`ere. Vi får holde på denne.

I dag har jeg vært ute i fineværet og gått lang tur. Her er knall sol og blå himmer. Utrolig deilig påskevær.

Ønsker dere en strålende dag.

Skrevet

Hmm, jeg er vel en av de utolmodige... Hadde ma/blighted ovum 16.februar, vi har ikke brukt prevansjon, og ikke fårr mensen tilbake.... Jeg har ikke hatt noen av de vanlige symptomene rundt eggløsning, men jeg har ikke lett så veldig etter de heller...

Tror som flere av dere andre at om kroppen ikke er klar så blir en ikke gravid. :) Er man utolmodig så ...

Spennende å høre hvordan det går med dere fremover da :)

Ha ei deilig uke frem mot påske :)

Skrevet

Heisann!!!

Hvordan går det jenter???:-)

Jeg føler veldig at tr er på vei nå...... Øm i magen og puppene,vondt i korsryggen og en tålmodighet som gjør at jeg bjeffer for den minste ting!!! Stakkars barn og sambo;-)!!!!

Skrevet

Herlig å høre Rosa. Da er du sikkert tilbake i gamet igjen.

jeg venter fortsatt. det blir 4 uker siden MA på fredag så jeg krysser fingrene og håper at TR kommer da. Har aldri hatt noe særlig PMS så jeg krysser fingrene for at fredag er dagen.

Spennende tid altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...