Gå til innhold

Og jeg som trodde det ikke kunne bli verre.........(samme som på bligravid)

Anbefalte innlegg

men det ble det!..Har skikkelig deppedag! Startet med at et familiemedlem gikk bort for 2 uker siden. I begravelsen, som gikk innpå meg mye mer enn forventet, møtte jeg et annet familiemedlem som dessverre har blitt rammet av kreft...Dette fikk meg til å bli skikkelig deppa. Gikk bare rundt og tenkte triste, vonde tanker i flere dager.....Deretter mista typen lappen...så i tillegg til å måtte være taxi, i foreløpig ubestemt tid, fremover, kommer det nok ei saftig bot. I tillegg fikk jeg en god baksmell på skatten...æhhhhhhhhhhhh! Unnskyld! måtte bare vræle litt! Men historien ender ikke her...Sliter som jeg er ( definerer oss slik etter 6 års samboerskap, de fleste av dem uten prevensjon, og 4 år med aktiv prøving uten resultat) var det akkurat perfekt timing at min venninne ( som jeg er veldig glad i, ikke misforstå) fortalte at de venter nr 2. Deres første har nettopp fylt ett år....Hjeeeeeeeeeeelp meg! jeg tror jeg blir gal!! Toppen av kransekaka er at jeg sitter her og skal være 100 % fokusert på å skrive hoveoppgave som skal være levert senest 15 Mai.. men som er laaaaaaaaaaaaaaaaaaangt fra i nærheten av å være ferdig................Gud hjelpe meg!!!

Noen som har noen oppmuntrende ord???

Fortsetter under...

vet ikke om jeg har så mye å komme med,men ville bare

si at jeg hadde det litt sånn før jul.

alt gikk imot meg og når jeg trodde det var på det kjipeste så

kom det gjerne litt til...

det eneste som hjelper er vel å se framover og håpe på at ting

blir bedre.

veldig trist når noen man kjenner går bort,men heldigvis venner

man seg til det etter en stund også(utrolig men sant....).

sender en klem jeg,så håper jeg spiren sitter snart og at det ordner

seg litt etter litt.

klem fra meg.....

Huff, det høres ikke greit ut nei. Håper bare du kan finne noe positivt å fokusere på istedet for alt det vonde.

Kjenner igjen den med å skulle skrivve store oppgaver, når det er mye annet som kaprer tankevirksomheten.

har nok ikke så mange gode råd å gi deg, men ønsker deg i allefall lykke til med alt. Så håper jeg spira snart sitter og at oppgaveskrivingen går bra.

Takk alle sammen for oppmuntrende ord. Det er sant som du sier 74 skytte at det bare kan gå oppover fra nå.Jeg får tenke positivt! Stor klem til dere alle og måtte vi snart ha store mager å juble for!( og slettes ikke sånne små kulemager som min, som bare kommer av å spise altfor mye god mat...huff!) Klem til dere alle og lykke til med prøvinga!

Håper ikke alle tar påskeferie, for det har ikke jeg tid til. Om alle forsvinner herinne blir det en veldig ensom påske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...