lupina Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 men det ble det!..Har skikkelig deppedag! Startet med at et familiemedlem gikk bort for 2 uker siden. I begravelsen, som gikk innpå meg mye mer enn forventet, møtte jeg et annet familiemedlem som dessverre har blitt rammet av kreft...Dette fikk meg til å bli skikkelig deppa. Gikk bare rundt og tenkte triste, vonde tanker i flere dager.....Deretter mista typen lappen...så i tillegg til å måtte være taxi, i foreløpig ubestemt tid, fremover, kommer det nok ei saftig bot. I tillegg fikk jeg en god baksmell på skatten...æhhhhhhhhhhhh! Unnskyld! måtte bare vræle litt! Men historien ender ikke her...Sliter som jeg er ( definerer oss slik etter 6 års samboerskap, de fleste av dem uten prevensjon, og 4 år med aktiv prøving uten resultat) var det akkurat perfekt timing at min venninne ( som jeg er veldig glad i, ikke misforstå) fortalte at de venter nr 2. Deres første har nettopp fylt ett år....Hjeeeeeeeeeeelp meg! jeg tror jeg blir gal!! Toppen av kransekaka er at jeg sitter her og skal være 100 % fokusert på å skrive hoveoppgave som skal være levert senest 15 Mai.. men som er laaaaaaaaaaaaaaaaaaangt fra i nærheten av å være ferdig................Gud hjelpe meg!!! Noen som har noen oppmuntrende ord???
kirsty*2barnsmamma Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Uff,du har det jammen ikke lett fortiden! Hardesverre ikke så mye oppmuntrende å si, for her blir ord fattige. Jeg skjønner problemet med hovedoppgaven, for jeg skal selv egentlig levere 15 mai. Men etter at jeg har hattSA og vi skal igang med prøverør så har jeg sykmeldt meg ut semesteret. Det er kjempedeilig å slippe å skrive akkurat nå. Kansje du burde gjøre det samme? Så kan du konsentrere deg om deg selv, og få litt rom til å sørge og ta vare på deg selv? Sender deg en kjempestorklem!
lupina Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2007 Tusen takk Kirsty! Hadde jeg enn hatt mer tid. 15 Mai er dessverre absolutt siste frist( ingen sykemeldinger eller unnskyldninger godtatt), så den muligheten har jeg ikke. Må bare blokkere ut alt og la frustrasjonene komme etter at jeg er ferdig tenker jeg. Er utrolig vanskelig, men har vel ikke noe valg! Nå sitter jegher og skal ha IKM i morgen eller mandag og er 120% sikker på at tanta kommer som vanlig....og det er vanskelig å ikke bli enda mer deppa...Tusen takk igjen for fin ord Stor klem til deg! Ønsker deg alt godt ( har lest du har ditt å stri med), og at vi begge lykkes snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå