milli3 Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Heisann! Nå er det noen uker igjen til vi blir en familie på 5. Vi har to jenter som heter Nora og Hanna og nå venter vi en baby av ukjent kjønn.. Vi har funnet jentenavn- Alva men guttenavn er vanskelig... Det står nå mellom 6 navn, vi trenger ikke å ha et navn klart, men det hadde vært greit å snurpe dem inn til et par... Så kan vi heller se når babyen kommer. Navnene vi har er(tileldig rekkfølge): Niklas, Kasper, Oliver, Petter, Simen og Jonas På forhånd takk:)
titt'hei Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Jeg likte alle navnene jeg:) Men alikevell 3 favoritter 1)Kasper 2)Petter 3) Simen
mamma til Isak Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Jeg også likte alle navnene! Men synes Kasper og Petter er de fineste!
Vannmann35 Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 1) Petter - klassisk og fint 2) Jonas - fint, men Norges mest populære navn 3) Oliver - fint 4) Simen - søtt, men liker Simon bedre 5) Niklas - liker ikke 6) Kasper - mindre pent + veldig poppis det også
milli3 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2007 Takk for svar:) Ser at det er mange som liker Petter, og det er pappan`s favoritt! Han ble veldig fornøyd:) Jeg er usikker, men tror vi sitter igjen med Petter, Niklas og Oliver. Takk for hjelpen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå