Gå til innhold

Vente, vente, vente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det gått 9 dager. Jeg kjenner absolutt ingenting :o( Ja, bortsett fra prolapsen jeg hr hatt i ryggen siden mandag da. Sukk!

Satt akkurat og lurte på om jeg kanskje burde kjøpe noen grav.tester snart, men fant ut at jeg ikke gadd. For det første kan jeg vel ikke begynne å teste ennå i og med at jeg brukte eggløsningssprøyte, for det andre må jeg innrømme at jeg har svært lite tro på at jeg er gravid. Ønsker egentlig å glemme at jeg i det hele tatt har vært nedover denne syklusen.

Er det noen andre som er i ventemodus om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåja har nå hørt at noen var gravide den mnd de hadde absolutt minst symptomer og derfor overholde ikke trodde de var det... Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Jaaaaa! jeg vet akkurat hvordan du har det. Forferdelig ventetid. Kjenner absolutt ingenting jeg eller.... Har du prøvd mange ganger eller?

Skrevet

Hei

Har du nylig vært nedover? Når kan du i så fall teste?

Dette var mitt 5 forsøk. Ble gravid første gang, men mistet.

HAr du forsøkt mange ganger?

Skrevet

Hei du! Vi er skikkelig spente og følger med i spenning til du skal teste! Håper du har fått det til denne gangen! Skal du teste til uka?

Jeg trodde ikke at jeg var gravid jeg heller, men så var jeg jo det. Noen ganger tror jeg fortsatt ikke at jeg er gravid for jeg har det så fint, og var forberedt på å bli så dårlig.

Fortsatt tvi-tvi!

Skrevet

Hei!

Ja jeg har vært nedover for 6 dager siden. Holder nesten ikke ut spenningen. Humøret svinger veldig. Har ingen fornemmelse i kroppen. Har forsøkt 6 ganger. Har vært gravid en gang, men mistet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...