Gjest Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Jeg må jo bare gå her og vente på at tanta skal komme på visitt, før jeg kan bli en skikkelig prøver igjen. Men vil ønske dere alle en god og fruktbar påske. Håper påskeharen fyller EGGENE deres med akkurat det dere ønsker dere Klem fra meg
Modesty Blaise Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Hei Smugs. Vi er i samme båt. Jeg hadde MA for to uker siden og venter fortsatt på TR før vi kan sette igang igjen. Men vi er ikke avholdende heller da...Det som skjer det skjer tenker jeg. Så derfor vil jeg ønske deg en kjempegod påske:-) Og en fruktbar ettertid...heheh (PS: er også fra ålesund)
Dolly Duck Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Takk i like måte smugs! Her er flyttesjauen i gang, men jeg håper det blir anledning å fylle EGGENE med påskegodt innimellom slagene! Kos deg masse med appelsiner og Kvikk Lunsj. =) Klem fra meg
gull-ønske Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Hei Smugs! Takk det samme! Håper at dere får en fin påske og at våren kommer med nye løfter! Selv er jeg redd jeg må feire påska sammen med tanta mi. Hun er ikke invitert men jeg er stygt redd for at hun kommer likevel. Påskeklem fra
nicco Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 God påske til deg også Smugs!! Rart å gå å vente på tanta liksom, blir litt feil, men slik er det nå engang. Blir kanskje siste tantebesøk på svært lenge!!!! Lysere tider innebærer nok større fruktbarhet....så vi får håpe.
evigoptimist Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 God påske til deg også smugs! EGGENE mine er modne, og klare til å fylles!! Jobber med saken(he,he), bare fint om påskeharen kan hjelpe til også:-))) Håperdet er ditt siste tantebesøk på leeeenge!!
*BLÅFUGL* Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 En god påske til deg også, Smugs. Håper at kjipetante kommer snart og forsvinner igjen for lang tid etterpå.... Lykke til :-))
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #8 Skrevet 31. mars 2007 Tusen takk jenter Har faktisk mistanke om at jeg har hatt el... er ikke helt sikker, men i tilfelle så kommer vel gamla ramlende om ett par uker. Det skal bli godt å få litt kontroll, og ikke minst en målrettet jobbing igjen. Trist å høre at du har opplevd det samme som meg Modesty blais, men vi får støtte oss til hverandre. Spennende at du er fra Ålesund du også da...
Gjest Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 Hei Smugs, jeg fikk ikke sagt hadet til deg på gravid i moden alder - men du skal vite at jeg ble veldig lei meg på dine vegne for at det ikke gikk som det skulle! Det var så hyggelig å ha deg der, synes du skrev så mye fint. Men nå er det bare å stå på igjen. Jeg skal slenge rundt til september, og håper å se deg igjen på Gr.i m.a. igjen snart! Ha en fin påske, da - og skaff deg litt snasent undertøy og en god flaske champagne når eggene begynner å løsne ;-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 God påske til deg smugs,og til alle dere andre flotte jentene. La oss håpe at dette blir VÅR vår...) Klem fra
Gjest Skrevet 3. april 2007 #11 Skrevet 3. april 2007 God påske til deg også vilsågjerne ) Håper det går bra med deg! Hyggelig å få hilsen fra deg også grymor Jeg vil gjerne komme tilbake til gravid siden, så fort som mulig. Helst i går Håper jeg rekker deg før du er fullgått! God påske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå