Gå til innhold

Nå lurer jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter menstruasjon på man, hvis den kommer.. Har tatt en test som var negativ..

Jeg er mye kvalm, får trøtthetsanfall, ømme bryster, særlig såre brystvorter med mer. Altså de klassiske tegn. Men er også veldig klar over at det er psyken min som kan spille meg et puss.. Og synes vel egentlig at det er litt vel tidlig og ha alle disse symptomene??

Men; for to kvelder siden, så jeg at det plutselig hadde "dukket opp" veldig synlige blodårer på brystene.. Under, fremme, over og som strkker seg oppover over brystene.. Dette har jeg aldri vært borti før.. Er det noen her som vet noe om hva det kan være? Er det enda et graviditetssymptom?

Håper noen kan svare meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si... Lykke til med IKM - kommer ikke TR på mandag er det bare å teste på nytt på tirsdag.

:-)

Skrevet

Hei igjen varm i toppen!!

En liten kommentar til det, tydeligere blodårer på brystene er også et tegn:)

Syntes du har veldig mange av de samme symptomene jeg hadde....

Og det stemmer at man kan få symptomer så tidlig, men ofte så kan det også være tegn på mensen....

Når du tar test så bruk de som reagerer på minst mengde hcg (25), cb digital trenger feks 50, og med den testet ikke jeg positivt før tre dager etter jeg testetr positivt med strektest som var mer følsom...

Skrevet

Hvilke tester er det som reagerer på minst mengde hcg?

Jeg tror jo at jeg har fått mensen hver gang jeg er på toalettet, så det kan godt være det som er, at mensen er like rundt hjørnet. Noe den egentlig og skal være... Men samtidig har jeg jo hatt den tanken i ca en uke, og det er bare noe som er så ufattelig annerledes... jeg klarer ikke forklare det noe nærmere..

Akkurat nå sitter jeg her og skjønner egentlig ingenting, og vet ikke helt hva jeg skal tro eller tenke..

Men jeg må jo bare vente og se..

Skrevet

Ville bare si at ut fra de symptomene du beskriver, så høres du veeldig gravid ut! Jeg har fått tydeligere blodårer (som et nettverk) på brystene/brystet begge gangene jeg har vært gravid. Syns dette høres veldig lovende ut jeg... :)

Får håpe testen blir positiv snart da! Lykke til, krysser fingrene for deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...