Gå til innhold

Noen som har opplevd dette? (baklager detaljer)


Sabina og gjengen

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sex for litt over ei uke siden, og vil ikke tro jeg kan kjenne noe på kroppen ennå, men etter jeg hadde sex har liksom kjønnsleppene (både indre og ytre) vært skikkelig hovne og vonde. Ellers har jeg hatt frykelig mye utflod og småvondter i magen. Hadde noe stikkefølelse 2-3 dager etter sex. Noen som har opplevd lignende. I grunn passer det fryktelig dårlig å være gravid nå..

håper på svar.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaaa! jeg har det på akkurat samme måte! jeg tenkte det kanskje kom av at vi har så mye sex, men herregud, har jo aldri hatt det sånn før! leppene mine blir skikkelig hovne og det er veldig ubehagelig etterpå. lurer på om det finnes noen slags salve eller ett eller annet man kan smøre på..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg er gravid, hvis jeg er gravid er jeg i uke 2 ca... ska teste om ei uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg hadde så og si de samme opplevelsene for noen uker siden.. Med stikkinger, noe var bare helt annerledes. Uten at jeg kan forklare det noe nærmere. Etter det har jeg bare fått fler og fler symptomer. Jeg vet heller ikke om jeg er gravid enda.. Venter ikke ikm før på man..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det er ikke godt og si.. Psyken og "redselen "kan jo spille oss et skikkelig puss..

Vi må nok bare være tålmdige og vente og se om menstruasjon kommer tilbake og hva test viser etterhvert..

Jeg håper jeg vet noe mer sikkert i løpet av neste uke.. Selv om denne ventetida er stressende og temmelig slitsom..

 

Ønsker deg uansett lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å bruke canesten noen dager. det hjalp veldig når jeg hadde det akkurat som du forklarer nå. den lindrer den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du tror det kan være soppinfeksjon? har tenkt på det sjøl, og brukte canesten kremen, men det hjalp ikkeno særlig:s uff, må vel dra meg til legen og sjekke det opp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det kan høres ut som herpes. De første gangene man har herpesutbrudd nedentil, så er utbruddene milde, og kjønnsleppene hovner opp en god del og det klør. Senere kan det oppstå blemmer etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du bør ta opp symptomene med legen..er du langt på vei? jeg ligger her med vondt i korsryggen og bekymra. er i 6.uke. har du/dere hatt noen mensmurringer og slikt? her stråler det nedover beina idag også...blør ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg er gravid, jeg trodde kanskje jeg var det pga de tinga som skjedde med kroppen min, derfor jeg spurte i dette forumet for dere er jo såpass nygravide som kanskje visste om liknende... ska ta det med lege til mandag,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.jeg kjente stikking i underlivet en uke etter el ca.og jeg var gravid.hadde smerter i en uke akkuratt som mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være symptomer på soppinfeksjon..

Jeg hadde selv sånn hovent og ømt etter sex, og noen ganger når jeg tissa. Dro til legen og fikk en stikkpille, og salve. Tok stikkpilla på en mandag, og resten av uka smurte jeg med salva. Alt gikk over etter ca 1 uke!! Den salva er kjekk å ha sånn i ettertid også. Blir man litt sår og øm så smører man 2-3 ganger, så går det over igjen!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg droppa legen jeg da, er soppinfeksjon, er snart kvitt den nå, men lurer fremdeles på det i magen om det kan være at jeg er gravid? Får ta en test jeg snart-...:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...