Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallå!

Her i garden blir det ein god start på påska - vakna til positiv eggløysingstest i dag, så da må nok gubben til pers! Dessutan skin sola og MC-sesongen er igang. Herleg!

Andre som nærmar seg EL og har skumle påskeplanar? Martine, kvar har du gjort av deg? Korleis går det med tempen?

Klem frå

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8826043-ei-eggande-p%C3%A5ske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende Beth!

Håper spiren sitter denne gang, hadde jo vært morsomt med et ordentlig påskeegg med fyll! ;-D

Stor påskeklem fra meg!

ps

Tror jeg har el ca mot slutten av neste uke, kanskje jeg skal satse på en laaaangfredags-spire... =)

Har også el i disse dager. Bruker ikke tester, men kjenner det på kropppen:-))

Såå påskeferien fikk en god start!! Vi jobber iherdig med å fylle "påskeeggene " med skikkelig godsaker:-)))

( Mitt sedvanlige optimistiske jeg: Har allerede regnet ut at terminen vil bli ca.28.12 - NYTTÅRSBARN!! - JA: TAKK!!!!)

Krysser fingrer for oss begge! Kanskje vi går over til sofaen for modne gravide sammen!!

LYKKE TIL!!

Da har vi lagt inn ei bestilling hos storken (eller påskeharen?), og så får vi håpe han er samarbeidsvillig denne gongen. Termin skal i så fall vera 25. desember... Så kanskje det er julenissen vi må fri til? :)

God påske alle saman!

Lykke til, de som har EL i desse dagar!

Klem frå

Annonse

Hei på deg min venn. Her er jeg vet du. Dro til fjells uten å sende påskehilsen i år. Var så utafor etter lureriet forrige pp at jeg har holdt meg unna bim. Men nå er jeg småbrent på nesa og formen er på topp. Jeg er stålende fornøyd med årets påske. Tenk å ha el midt i påska. Sitter her med et smil om munnen nå og håper så inderlig at årets påskeegg er befruktet....

Håper du har fått mange lange MC-turer i påska Beth. Jeg synes det ser fryktelig skummelt ut på slike sykler. Holder meg til den med pedaler som krever muskelkraft jeg :-)

Måtte resultatet av årets påske gi oss tur over til "Gravid i moden alder" Beth.

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...