Gå til innhold

Blødninger i svangerskapet

mamman til tre

Anbefalte innlegg

Har nå hatt bløbninger i nesten fire uker. Det startet som blodtilblandet utflod, men gikk over til rent blod. Enkelte dager er det mer enn andre. Har nå vært to ganger på sykehuset, men de finner ikke ut hvor blødningene kommer fra. Alt ser ellers lukket og fint ut. Er 24 uker på vei, og veldig engstelig. Kan heller ikke ta det med ro når jeg har ei tulle på to år. Er det noen som har opplevd det samme? Danner også antistoffer og er dermed i gruppen for risiko svangerskap, men det skal ikke ha noe med blødningene å gjøre.

Fortsetter under...

Jeg hadde også mye blødninger som deg gjennom hele mitt første svangeskap. Var inn og ut av sykehuset flere ganger - innvendig og utvendig ultralyd samt vanlig gu-undersøkelse. Hos meg fant de heller ingen årsak. Trodde det kunne ha med morkaken å gjøre i og med at den lå så lavt - men de så aldri rift i den.Slitsomt å holde på slikt å ikke få noen info om hva som skjer. Men så lenge sykehuset ikke finner noe og alt ser ok ut med den lille så er det bare å slappe av og prøve å ikke tenke så mye på det.

Jeg er nå gravid igjen og i dette svangerskapet har jeg ikke hatt en blødning.

Lykke til videre!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...