Gå til innhold

STÅ PÅ JENTER!!!!!DET FINNES HÅP!ALDRI MIST TROEN PÅ DET!!!

Anbefalte innlegg

ØNSKER DERE ALLE MASSE-MASSE LYKKE TIL!!!!!!!!

*det er så viktig å tenke positivt,det er vanskelig til tider men prøv!!!!*

-Her inne er det virkelig en "stå på vilje"jeg aldri har sett noe sted før.......ALLE vil så gjerne nå sitt mål på å få oppfylt drømmen sin-å få et barn.....

DET SKAL dere få til en "vakker"dag!!!!!!*STÅ PÅ!!!!!!!!!!!!!

*ha en strålend dag og riktig god påske*

SENDER UT LITT BABY STØV :

**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Stor klem fra

Fortsetter under...

Håpet og troen på at ting ordner seg, det må vi ikke miste!

Blir så glad når du stikker innom siden her jeg, fruen! For du viser at det er håp, du klarte det!

Så får vi andre følge på som best vi kan etterhvert.

Jeg er vel litt motløs akkurat nå, men sola titter frem og arbeidslysten tar meg.

Har en hage som trenger mye pleie før den kan kalles noenlunde ok(lagde ny plen i fjor og må fylle på mer jordmasse for å få det pent.)

Skal ta meg en shoppetur på et gartneri over helga, handle litt busker og trær, litt planter/frø og litt småting til hagen. Så blir det vel fullt opp med hagearbeid fremover.

I tillegg er påsken her og da tenker jeg at det blir en del grilling i fjæra og noen turer på sjøen.Deilig .

Satser på at våren bringer nye spirer,både i hagen og hos oss her inne på assistert. Våren er tiden for nytt liv, så her er det bare å grabbe til seg det som tilbys, så jeg sniker med meg litt babystøv som jeg gjemmer litt på.

Ha en utrolig fin påske,kjære deg!

Og takk for at du er et lyspunkt i andres liv, for at du sprer glede og viser omsorg!

Mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...