Gå til innhold

Oktober: Hva bruker dere som "trilledress" nå når våren kommer


Lille søtnos

Anbefalte innlegg

Hittil har jeg brukt dundress i vinter og i det siste en ulldress eller fleecedress. De begynner å bli for små og på soldager alt for varme.

Har dere noen tanker om hva som lønner seg? Noe vindtett? Noe spesielt merke som anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reflex har en fin,tynn og vindtett dress som passer utover nå. Også koster den faktisk ikke mer enn 199kr.

Kan absolutt anbefales. Den finnes i rosa og lyseblå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en tynn fleecedress eller hvis det er veldig varmt en vindtett jakke. jenta mi er veldig varm da... hun blir kjempevarm i den fleecedressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her bruker vi fortsatt ulldressen.. regulerer så godt varmen, har aldri vært kald eller svett. men bruker som regel å sove i vognen med skinnpose eller dyne. kommer an på temperaturen. sitter ikke så mye vognen enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har og dressen fra Reflex, super ålreit :o) Veit og at de har den i en eple grønn aktig farge. Ellers er det fleece dress da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt denne Reflex dressen da? Har bare hatt en tynn jakke og bukse på lillegutt nedi vogna jeg nå, han har en liten dyndyne og fleecepose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar alle sammen. Kanskje vi skulle kjøpe reflex vi også. Ellers har jeg hørt om noe som heter reima dress, men det er kanskje mer for de større?

 

Nicita73 : Ser ut som om de dressene finnes på reflex.no. Sikkert andre steder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm. fant bare størrelse fra 1 år (80), kan de ha mindre størrelser et annet sted kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da blir det litt verre....tror jeg bare går for de dressene jeg har jeg, ikke lenge før vi kan kaste alle klærne nå, sommer og sol jippi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Tønsberg så har de Reflex-dressen på Liten. Titta på en Reimadress også. Så forsåvidt fin ut den, men 499 kr var den ikke verdt.....

Da holder det lenge med den Reflex dressen. Vi har brukt vår masse allerede. Kjekt å regulere hvor mye hun har på under bare. Hun er mye med oss ute på verandaen om dagen og det er greit å slippe og ligge i vogna hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi bruker vindtett fleece dress fra polarn og pyret. Har body+strømpebukse og tynn bomullsdress under. Kjempefin den fleecedressen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også denne dressen fra polarn å pyre kjempe kjekk.:) aldri for varm eller for kald i den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vindtett fleecedress hørtes lurt ut. Skal prøve å sjekke det i morgen. Takk for flere gode tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...