<3 qleopatrice <3 Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har veldig lyst å prøve å få bror eller søster til mi jente på snart 2 år men så er jeg litt usikker på om vi skal vente litt lenger. Samboeren min har fått ny jobb nå, godt betalt også. men jeg jobber i et vikariat som går ut i mai. Har søkt på å få videre I tillegg så har ingen av oss førerkortet eller bil og vi bor i leil. ( har ikke kjøpt noe enda) Jeg er mye her inne å har lyst å begynne å prøve, men er usikker. Synes dere vi skal vente litt eller begynne å prøve? det hadde vært veldig kjekt å ikke ha for stor aldersforskjell mellom ungene. Takk for svar
Jinen83 Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Det å få barn passer aldri helt perfekt da...hva synes han om det?
<3 qleopatrice <3 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2007 Han har lyst å få barn han også....
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Jeg syntes du burde følge din indre magefølelse jeg.. Min datter blir 2år i august og vi prøver også..syntes det virker som en fin alder i mellom..men det vil kun tiden vise.. Lykke til;)
millymolly&mini Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Min erfaring er at jeg begynte litt seint, særlig siden det tok mye lenger tid å bli gravid og så en MA/SA... slike ting skjer dessverre... Så hos oss blir det minimum fire års aldersforskjell, og maksimum... håper ikke blir for mye da... Jeg har ettårs vikariat, og selv om de fikk vite om SA, så oppfordra de meg til å søke på fast stilling... så det er mulig!!! Men bare du og sambo kan ta beslutningen!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå