Gå til innhold

Brun utflod:( (samme som 1.trimester)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du bør gå til en gynekolog og få innvendig ul. Enten kan du kontakte en privat eller så kan lege henvise deg. Jeg fikk brun utflod, så blødninger. Jeg gikk på volvat her i Bergen. Det er det beste for da får du vite med en gang.

Hei mitzy!

Jeg hadde litt blødninger(bare på papiret),og et par dager innimellom dette med brun/svart utflod... For meg endte det ikke bra. Ble en MA,men det viste seg også at det aldri hadde blitt noe mer enn et fosteranlegg og en fostersekk,så det hadde vært "dødt" i flere uker.(skulle vært i 8.-9.uke)

Merket ikke så mye annet enn at jeg hadde en veldig dårlig følelse for det hele....

Men husk,alle svangerskap er forskjellig,og noen har det faktisk sånn store deler av svangerskapet. Du burde hvertfall sjekke det opp,for det værste er faktisk å gå rundt å ikke vite!!!

Ønsker deg masse lykke til.

Skal krysse fingrene for deg:-)

klem,klem...

Annonse

Vanskelig å gi noe konkret svar, men jeg har fölgende erfaringer selv. Har hatt en SA. det begynte med brun utflod og utviklet seg til friskt blod. Har hatt en MA og da var det bare brun utflod. Har også et fullfört svangerskap bak meg og da spottet jegf også brunt i flere uker uten at det var noe farlig! Så dette kan gå bra!

Tvi, tvi!

Brun utflod er gammelt blod. Vil anbefale deg å tenke (slik som legene vil at vi skal tenke) "om du verken opplever stør blødning og/eller sterke smerter tyder det ikke på verken sa eller ma". Det beste for deg og barnet er å tenke positivt (vet at det ikke egentlig går ann når man er redd). Ring legen, men det råder jeg deg til bare for at du skal bli beroliget (ikke for at jeg tror du har en sa/ma).. Håper og tror dette skal gå bra for deg!!!! Husk at de er vanlig å ha små blødninger i de første månedene av svangerskapet:)

Jeg hadde små blødninger i mitt første svangerskap..akkurat sånn at jeg kunne se det på papiret og etterpå var det små brune spor i utfloden..

Dette gikk heldigvis veldig bra og var over etter første trimester;)

Så prøve og tenke positivt og lykke til;)

Takk for mange ærlige svar:) Kan jo gå begge veier dette ser jeg. Men håper på at den sitter denne gang. Men det som skremmer meg mest er at jeg ikke omtrent har symptomer på graviditet. Har ikke hatt den i det hele tatt. Men det slo da greit ut på testen. Men har styrken på testen mye og si på om hvor gravid du er? hvis dere skjønner hva jeg mener..

På den siste testen jeg tok var det ingen tvil om at jeg var gravid,selv om det mest sannsynlig var dødt da...

Det som er er at mengden hcg i kroppen dobbler seg annenhver dag,om alt er normalt,så det går jo veldig fort. Derfor kan man ha for lite hcg i forhold til hvor langt man er på vei,men mer enn nok til at det slår positivt ut.. Skjønte du??? Ble litt vanskelig å sette ord på det,følte jeg plutselig;-)

Joda, du er så flink så:) Så da har det ingenting og si at det var 2 så godt som like streker på testen i natt da:(

Har jo ikke hatt så sterk test før,hehe.

Fikk svakere tester etterhvert da jeg hadde MA. men alle svangerskap er jo som sagt ikke like.

Føler at tiden går så sakte. Håper jeg får time i morra. Men er det MA vil ikke jeg gjennom det samme tablettkuren igjen. Det var vondt det. Til ingen nytte..Nei uff får grøsninger bare av tanken..

Klart det kan ha noe å si,for du har vel ikke fått bekreftet at det har gått galt???;-)

Ja tiden går utrolig sakte når man går rundt i uvisshet:-( Det er ikke noe alright!!

Stå på ditt når det gjelder det med tablettene(om det har gått galt,vel og merke),om ikke de fungerte sist og du hadde en vond opplevelse med det,kan det ikke være noen grunn til at de bør utsette deg for det en gang til!!!!!

Håper jeg hører fra deg,og at du kommer med gode nyheter:-)

Lykke til!!! Krysser det jeg har å krysse for deg:-)

Annonse

Jeg fikk beskjed om at jeg bare skulle vente og se. så antok hun at kroppen ordnet seg selv.

Så da blir det hverken tabletter eller utskrapning da?

jaja, ikke lett da min opprinnlige lege har påskeferie:(

Men er vel best at kroppen ordner seg selv på en måte. Gudskjelov ikke langt på vei da.

Snakket med samboeren idag og hvis det er slik at jeg aborterer denne gangen og så føler jeg for og ta en liten pause fra og bli gravid. hvertfall noen måneder. Tror hverken kropp eller sinnet mitt orker sånn sorg på en stund. Han forstod meg da heldigvis selv om han gleder seg intenst til og bli pappa.

Men jeg har jo hundene mine da:) Er jo bebiser de og;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...