Gå til innhold

Hjelp jenter.. LIVREDD FOR ALT!

Anbefalte innlegg

Hei jenter... alt dette har jeg angst for...

KS: tenk om jeg våkner under narkosen og merker at de skjærer i meg? Tenk å ligge der livløs å overlatte alt til legene, uten kontroll! Usjogusj...

Epidural: gererelt sprøyte angst!!!

Revne...

Bæsje...

Har født før, vet hva jeg snakker om!!!

Så nå har jordmor anbellt å føde i vann. Vet noen noe om dette?

Blir vannet byttet ut under veis? Ellers blir det jo fylt av bold og bæsj???

Må man være naken aller kan man ha t-skjorte?

Eller det mindre vondt?????

Tør ikke bruke mitt nick...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8825588-hjelp-jenter-livredd-for-alt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI

dette blir min 3 fødsel og eg og kvir meg te alt.eg har fødd to men har veldig lyst og ta keisersnitt denne gangen,men er redd for da og.eg har ei vennina som fødde i vatnet og ho syntes da var veldig bra,riene blei ikkje så intense.

Uff, det kan ikke være lett å være redd for alt på den måten. Har du snakket med legen din/jm om å bli henvist til fødselsamtale på sykehuset hvor du skal føde? Hvilke opplevelser sitter du igjen med etter din(e) forrige fødsel/fødsler?

Jeg hadde hastesnitt forrige gang, og hadde da en dårlig opplevelse ift ks`et da de begynte å skjære i meg før epiduralen virket skikkelig...ikke en artig opplevlse....men ble forsikret om at det ikke var vanlig og at om en har et planlagt snitt så går alt for seg i et mye roligere tempo så da var faren for det så minimal at den var så godt som helt fraværende. Det som er greit med et snitt er jo at det går veldig kjapt fra de gjør deg klar til ungen er ute, så du trenger ikke være redd for å ligge der lenge og ikke vite hva som skjer...evt kan vel narkose være et alternativ om du er veldig redd for det.

Har to venninner som har hatt planlagte snitt, og de hadde veldig fine opplevelser - helt annerledes fra min...

De andre tingene vet jeg ikke...(fødsel i vann).

Ville fått meg en samtaletime på sykehuset jeg - tror du kan få svar på det meste da. Jeg skal få en henvisning til Haukeland for å snakke om tilrettelegging av fødselen min. Lykke til:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...