Gå til innhold

Mai: Andreas kom 17.Mai 2006


Malenemor

Anbefalte innlegg

Hei:)

Ser du bor i Larvik og skal være hjemme med sønnen din i ett år til.

Jeg har ei jente som er født 22.mai. Vi flytter til Larvik i mai. Skal være hjemme med snuppa den første tia.

Vet du om d finnes noen åpne barnehager eller lignende i Larvik? Vil jo at snuppa skal få treffe andre barn å leke med selv om hun bare er hjemme med meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :)

 

Ja,vet hvertfall om en åpen barnehage her i larvik,men mener det er 1 til..vet bare ikke helt hvor :)

Håper dere vil trives i Larvik da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk:) Får høre litt med helsestasjonen, de vet helt sikkert om noe:)

 

Vi gleder oss ihvertfall kjempemasse til å flytte, så trives vil vi sikkert. Larvik er en fin plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,på helsestasjonene vet de hvor de åpne barnehagene er. Vet hvor den ene er da..hehe

 

Hvor i Larvik skal dere bo da? Kanskje dere kommer på samme helsestasjon som meg,der er de hvertfall kjempe hyggelige alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bo på Tveteneåsen, så da er det vel Sky helsestasjon...? Hvilken helsestasjon bruker dere?

 

Å den barnehagen du vet om,hvor ligger den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker byskogen helsestasjon vi da :)

 

Den ligger i sentrum,rett i nærheten av lovisenlund stadion og bøkeskogen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei. Det er åpen barnehage på Brunla vet jeg. Hvor på Tveteneåsen skal du bo? Jeg og min familie bor der nå. Jeg var bare innom og kikket da klubbsiden jeg pleier å være på er borte. Har selv ei datter som er født i juni 06.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Skal bo i Tveteneveien, de ny tomannsboligene som bygges rett etter at man svinger inn til Tveteneåsen. Hvor bor dere da? Trives dere? Er litt spent på hvordan det blir der:) Men det virker som et koselig byggefelt med masse barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i Amurveien. Det er første veien til høyre etter de nye tomannsboligene. Vi trives veldig godt.Det hadde vært koslig å bli kjent med deg. Kommer du fra Larvik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra Haugesund, men har vært en del i Larvik. Hadde vært kjempekoselig å bli kjent med noen som har barn på samme alder som snuppa:) Hun trenger noen å leke med:) Dere bruker vel kanskje Sky helsestasjon dere også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ei lita tulle som heter Sara. Hun er født 11.06.06. er inne på denne siden fordi den siden jeg pleier å være inne på er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle dit før påske men så ble jeg syk. Skal prøve nå etter påske. Har hørt fra noen som har vært der at det er koslig der. Fikk noen lapper fra helsestasjonen om ett annet sted men har roter bort lappen. Vi er forresten på Sky vi også. samme som dere. Veldig koslig helsesøster. Når kan dere flytte inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset er klart 15. April. Men vi flytter ikke før i begynnelsen av Mai. Har du msn? Kanskje vi kan snakkes der? Må snart ta kveld, snuppa er tidlig oppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey:) La deg til. Koselig med litt kontakter på nye plasser, har ikke mange kjente der borte. Kanskje snuppene kan leke sammen en dag.

Men nå sier jeg god natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...