Gå til innhold

Mai: Andreas kom 17.Mai 2006

Anbefalte innlegg

Hei:)

Ser du bor i Larvik og skal være hjemme med sønnen din i ett år til.

Jeg har ei jente som er født 22.mai. Vi flytter til Larvik i mai. Skal være hjemme med snuppa den første tia.

Vet du om d finnes noen åpne barnehager eller lignende i Larvik? Vil jo at snuppa skal få treffe andre barn å leke med selv om hun bare er hjemme med meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8824987-mai-andreas-kom-17mai-2006/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,på helsestasjonene vet de hvor de åpne barnehagene er. Vet hvor den ene er da..hehe

Hvor i Larvik skal dere bo da? Kanskje dere kommer på samme helsestasjon som meg,der er de hvertfall kjempe hyggelige alle sammen :)

Annonse

Hei hei. Det er åpen barnehage på Brunla vet jeg. Hvor på Tveteneåsen skal du bo? Jeg og min familie bor der nå. Jeg var bare innom og kikket da klubbsiden jeg pleier å være på er borte. Har selv ei datter som er født i juni 06.

Annonse

Jeg skulle dit før påske men så ble jeg syk. Skal prøve nå etter påske. Har hørt fra noen som har vært der at det er koslig der. Fikk noen lapper fra helsestasjonen om ett annet sted men har roter bort lappen. Vi er forresten på Sky vi også. samme som dere. Veldig koslig helsesøster. Når kan dere flytte inn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...