Gå til innhold

EasyWalker-noen som anbefaler den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på denne vognen...tror den heter sky..

Noen som vil anbefale den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den, og er forsåvidt fornøyd...men tror ikke jeg ville hatt den som eneste vogn. (Jeg har en annen i tillegg). Jeg synes den er veldig "plastikk", ikke spesielt god kvalitet på tøy eller materialer forøvrig. Har måttet reklamere på flere ting som har blitt ødelagt, og det etter 1mnd. bruk. (Kjøpt på Barnas Hus, veldig bra service der, så ingen problemer med reklamasjonene.) I tillegg må jeg også nevne at jeg synes den er litt ustødig, men mulig det er likt for alle 3-hjulinger, det vet jeg ikke. (Men ville ikke brukt vogna til å sove i i barnehagen pga dette.)

Men må nevne at vogna er veldig lett og god å trille, blir veldig liten sammenlagt, og er lett å slå sammen. Så er den jo veldig fin, da:)

Lykke til med vognkjøp!

Skrevet

hmm... har også tenkt på denne , som tilleggsvogn . Jeg reiser mye så jeg trenger en praktisk ig god reisevogn . Mannen min er veldig bekymret for stødigheten og jeg deler hans bekymring der . Har tenkt å kjøpe den i Stockholm til sommeren .. litt billigere der . Noen der ute som mener at sky easywalker er en vogn man bør styre unna så ikke nøl med å fortelle det ! Kjedelig om delene ikke holder osv .. for det er jo en ganske dyr vogn.

Andre gode og reisevennlige vogntips mottas med takk .

Skrevet

Er VELDIG fornøyd med Phil & Teds. Utrolig praktisk på reise og til å ha i bilen! Alt sammen går i en bag (som man får kjøpt til). Den har også full liggestilling og kan brukes fra nyfødt og i flere år. Kan feste søskensete på den også. Vi har en Emmaljunga duo vogn også, men Phil & Teds er absolutt mest brukt.

Skrevet

vi har kjøpt en EW sky for å bruke når vi reiser. så slipper vi en liten paraplytrille. synes den er stødig og fin å trille. liker den kjempe godt. men har en annen vogn i tillegg. vihar en liten stasjonsvogn. så når vi skal på senter, eller bare trenger en trille-osm han også kan sove i. bruker faktisk voksiposen vår i den ogås. (aktiv 0-6) goood plass. ser for meg at denne vogna blir mye brukt når striken blir større!!! det at det finnes en egen reisebag gjorde nok utslaget for at vi kjøpte denne. ok pris(best fra nederland), reisebagen og god trillekomfort!! kjempefornøyd!

Skrevet

Eg vurderte både EW classic og sky. Endte opp med classic og er kjempefornøgd. Kan absolutt anbefalast. Veit ikkje om noko anna vogn som kun veier 7 kg. Lita, enkel og fin. For dei som vil ha svinghjul kan du sette på det. Men eg syns den er så lett at at d trengs ikkje. Den kan ikkje leggast helt i ryggen, men syns ikkje det gjer noko. Ungar sover jo overalt uansett. For meg var d viktig at vogna var smal (mange trehjulingar er breie) og lett. EW classic er jo ei vogn som har vore solgt uforandra i mange år og eg har hørt mykje positivt om den. Først i år har dei laga den nye modellen sky.

Grunnen til at eg ikkje ville ha sky var at eg syns den vart tung når du låser forhjulet. Forhjulet kan kun låsast bakover (som fører til mindre stabilitet) og ryggen kan ikkje settast helt opp, så barnet ligger litt for masse.

Men alle har jo ulike vurderingar av kva som er viktig.

Skrevet

Til reiser, kjøpesenter og som nr.to- vogn er den genial:)

Skrevet

Enig med musi - EW Classic er ei super vogn (for deg over 1,60 cm)!!

Har denne med svinghjul til og det funker på gårdsveger også det hjulet, selv om det andre, faste nok er mer hensiktsmessig for terreng og bruk i snø og sand :-)

Smal vogn, lettere enn noen andre med samme kjørekomfort, stilig å se på, vet ikke om andre vogner som blir så små sammenlagt (utenom zapp ol da, men ikke triller av denne størrelse). Negativt er vel at den krever et ekstra grep for å legges sammen, har liten kurv og at dersom barnet står i vogna, noe de jo ikke skal da, så kan den tippe bakover.. men ellers sover ungen fint i vogna og med selene på er iallfall jeg trygg på at vogna står som jeg forlot den når ungen våkner igjen :-)

Skrevet

Vi har sky og er kjempefornøyd. Vi har faktisk både som søskenvogn og vanlig singel. Har ikke hatt noen problemer med noen av vognene. Vårt største barn ser ut til å like seg bedre i disse enn i den teutoniavogna vi hadde før, tror han sitter mye bedre. Vil kanskje ikke anbefale den hvis dere bor i de kaldeste delene av norge da den er ganske åpen og ikke så tykk i stoffet. Når våre sover ute og det blåser litt så har jeg pleid å ta over regntrekket for å få det litt lunere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...