malind Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Hei! Ser at GT-vognene har forskjellige navn: sport og safari (flere?). Hva er forskjellen på disse, er det noen som vet? Hva anbefales til hvilket bruk? Kan du få begge som tvillingvogn? Takk for svar!
ET FRØ I MAGEN Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Heia!!! Vi har nettopp kjøpt GT-safari(Svart) i Trondheim og er storfornøyd!!!! Slik som jeg har oppfattet det, er GT-sport mindre i sittedelen og ingen frontbøyle på og ingen lomme bak på ryggen.GT-sport har integrert regntrekk i kalesjen.Dama i butikken sa at Safarien var mye mer komfor enn sport.Trur det er ca 3 kg som skiller dem.(Altså safarien er tyngre enn sport) Man får kjøpt GT-safari i tvillingvogn,både svart og rød.Trur ikke det er koppholdere og regulertbart styre på de da.Har ikke sett sport som tvillingvogn. Datra vårres er 8 mnd og har god plass i vognen,så jeg mener at vi har vognen i lang tid framover.Ville ha frontbøyle for jeg føler at vosiposen sitter bedre. Har prøvd vognen både i butikk og i utmark og det var ingen problemer. Savner kanskje en liten solskjerm på kalesjen,men det kan sikkert løses med et lite teppe. Vi kjøpte som sagt vognen på Barnas beste i Trondheim for 2490,men det var 06 -modellen med svingbart framhjul(Anbefales).Kan nesten ikke si noe om 07-modellen,da den ikke har kommet i butikken enda,men tviler på at det er store forandringer. Lykke til!!!!
sivuna Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Jeg kjøpte akkurat ei brukt Safari, for å ha hos min mor.. Skal være en 06modell og d tror jeg stemmer, siden den har regulerbart fotbrett... For det hadde den vel ikke før det? Det jeg lurer på er, når jeg gikk m hjulet "ulåst" idag, altså slik at d svinger, opplevde jeg at det vinglet veldig fram og tilbake når jeg satte opp tempoet litt.. Er det sånn det er med roterende hjul? Må man låse de for å gå fort? Og en annen ting, har lest at hjula skal være lette å ta av, men hvordan tar man de isåfall av?? Synes guttungen sitter litt dumt i den enda, litt langt bakpå, egentlig, men tror det vil bli bedre når han vokser litt mer. Og jeg trodde det var full liggestilling, for det mener jeg å ha lest både m private på finn, og et sted m en forhandler, men det er det altså ikke. Han ligge fortsatt godt og sover like fint, men det er altså ikke helt flatt! LItt halling enda. Fotbrettet er litt kort synes jeg, i forhold til akkurat den lengden han har nå, men ellers synes jeg vogna er god å gå m! Den er romslig. Så på sport i forhold på en butikk og den var MYE mimdre plass i. Forstår egentlig ikke vitsen m å lage sånne trange vogner...
ET FRØ I MAGEN Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 HEi! Er ingen ekspert på d du lurer på,men kanskje d er noen skruer som må strammes??!!!! Låser nesten aldri framhjulet,for jeg går ikke særlig fort!!!!!LAT heter det!!! Men d kan hende at d må låses ved fort gange.Låser da jeg triller vognen baklengst,for jeg synes den blir litt vinglete.. Bestandig samboer som tar av hjulene til oss,så det vet jeg heller ikke,men ser at han liksom trykker midt på hjulene!!!??? Ble kanskje ikke svar på det du lurer på.............!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå