Gå til innhold

Hvor mye koster snitter for 15-20 stk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har saa smaatt begynt aa tenke paa barnedaap--siden vi kommer til aa ha den ganske snart etter foedselen. (Svigerforeldrene mine kommer fra USA noen uker etter foedselen, og da vil det jo passe aa ha daapen paa samme tid.)

Vi hadde bryllup i fjor, og denne gangen har vi lyst til aa gjoere det saa enkelt som mulig. Lurer litt paa aa foerst servere en kake i kirken (til kirkekaffen--det er liksom tradisjon i menigheten min), og der kjenner jeg en som kan bake en stor kake for ca 250 kroner.

Saa tenker vi litt paa aa servere snitter i hagen til foreldrene mine for ca 15-20 gjester etterpaa, og bake et par kaker selv. Bordkort og slikt har vi igjen fra bryllpet... :-) Er det en grei maate aa ordne det paa? Hvor mye koster snitter egentlig?

Skrevet

hei har erfaring med smørbrød salg og catering, det koster ca 20 kr pr snitt og beregn 3-4 pr person. Jeg har selv hatt smørbrød i alle barnedåpene og det har vært en flott og enkel måte å gjøre det på.

Alle blir gode og mette., og å ser det lekkert ut på fat.

Skrevet

Der jeg skal kjøpe "smørbrød" koster dem 17-19 kr stk.

(runde spiralloffskiver med masse digg på.reker,skinke,laks,karbonade)

Beregner ca 5 stk pr pers,voksne.

Det går jo en stund fra en har spist frokost til en får mat senere..

(f.eks kirken kl 11,frokost 9.30, smørbrød i 13.30 tiden,,)

Da er det mange som er blitt passe sultne,og 3-4 er altfor lite pr pers i min familie hvertfall...

Vi skal være ca 14-15 stk. Og viss vi betaler 18 kr stk blir det

tilsammen 1350 kr (CA)

Skrevet

Tror det er veldig store forskjeller ute å går... Her i området koster det mellom 22 og 25kr pr snitte og man beregner 5 snitter pr person. Det gjør vi på jobb også (kafe m/Catering)

• 2 uker senere...
Skrevet

Man bør vel se an gjestene i fht hvor mye man bestiller. Min familie er store og spiser mye, gjerne 8-9 snitter pr person... Kjipt å råke opp for mat liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...