Olianna Skrevet 30. mars 2007 #1 Del Skrevet 30. mars 2007 I går fikk samboer og jeg svar på mine hormon- og blodprøver og hans sædprøve. Det viste seg at det var få ideelle spermier (99% hodefeil), og det ble også påvist antistoffer. Det var det eneste som sto, men brevet ble avsluttet med: "assistert befrukning kan bli aktuelt". Ingen nærmere forklaring. På oss virket det som legen hadde fortet seg å skrive brevet for så å komme seg på påskeferie. I dag da vi prøvde å ringe var det ingen som tok telefonen, de har påskeferie til 9. april. Var et skikkelig slag i trynet, og ikke veldig morsomt når det er påskeferie. Er det noen andre som har fått likenende resultater, og som kan forklare dette for oss? I dag er løse boxershortser kjøpt inn og vi leser alt om vitaminer man bør ta. Har skjønt det som om det er en del som tar antibiotika for å bedre sædkvaliteten? Hva går dette ut på? Hilsen to frustrerte og lei seg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8824355-svar-p%C3%A5-utredning-dumme-gynekolog/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirsty*2barnsmamma Skrevet 31. mars 2007 #2 Del Skrevet 31. mars 2007 Uff, det var kort svar! Vi fikk selv en postit note på prøveresultatet at vi måtte se gyn fortolkning... Mannen min hadde littformye rundceller, som vil underutviklede sædceller. Det skyldes enten infeksjon av bakterier eller av sopp. Han tok antibiotika, i tillegg til kosttilskudd av selen, sink, e-vitamin, c-vitamin, omega 3 og folat. Han slutta å røyke og spiste lav karbomat. Nå er rundcelle antallet normalt. Det er desverre ikke annetå gjøre enn å få time når din gyn er tilbake så dere kan diskutere hva dere skal gjøre. Men husk å alltid følge magefølelsen din. Hvis du syns ikkedu får god nok hjelp av gyn så skift! De harikke alltid rett de ekspertene, som regele er det magen vår som har det. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8824355-svar-p%C3%A5-utredning-dumme-gynekolog/#findComment-8826743 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå