Gå til innhold

liten hilsen før jeg stikker på fest!!

Anbefalte innlegg

Har ikke fått tittet innom i dag, men jeg lover å gjøre en innsats i løpet av helgen. Skal på burdagsfest til to av mine bestevenninner i kveld. Skal bli deilig å komme seg litt ut, men tror nok ikke jeg blir så sen, har hatt 4 netter med mye tull nå. Linea er fortsatt tett som bare det!

Må bare skryte litt av Linea i dag! Hun fant ut hvordan hun kunne reise seg i lekegrinda! Men det betyr jo at hun ikke har hatt et rolig sekund etter det. Hun reiser seg over alt. Det begynte så smått for en uke siden, da hun reiste seg opp i meg mens jeg satt på huk, og hun har etter det bare reist seg opp i ting hun kunne legge hendene oppå, men i dag skjønte hun plutselig hvordan hun kunne flytte hendene oppover sprinklene og så reise seg. Var så gøy å se på da det gikk opp for henne. MEN da blir det vel enda verre å legge henne! Herregud!

...goså har jeg vært hos legen i dag. Har fått senebetennelse i vesteroverarm pga altfor mye byssing og bæring! DRIT!! Flaks mannen min skal ha fri hele påsken, så jeg kan få litt avlastning!

Ha en riktig god kveld jenter!!!

Fortsetter under...

Kos deg på festen....

Ikkje godt med betennelse så da er det godt og ha gubben hjemme...

Så flink Linea er da... Mari er ikkje kommet til krabbe og opp og stå stadie enda..Men ruller som bare det ...

God bedring i alle fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...