Gå til innhold

Hjemme igjen ...

Ma-i

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen,

nå er jeg endelig hjemme igjen, etter noen dager på sykehuset.

Ble lagt inn på onsdag morgen, med premature rier og blodslim.

Slimproppen ik tirsdag kveld, og kynnerene ble kraftigere og kraftgere, og gikk over i rier på onsdag.

Ble lagt på drypp og det roet seg etterhvert.

Fikk komme hjem i ettermiddag, med beskjed om å ta det fulstendig med ro og kontroll igjen på onsdag på føden.

Så når jeg trodde at ting gikk bedre ,så ble det jammen en tur på sykehuset også. jaja.. nå blir det å nivaske babyutstur i helga, jammen godt mammma kommer så hun kan ta den jobben, jeg må nok ligge på sofaen å kommandere i steden.

Det går bra nå og alt står bra til med mor og barn, en aktiv krabat som er blitt ganske stor , over 2 kg i uke 32 .

Så det blir en ekstyremt rolig påske på oss iår. Her er det ruging for alt som er og håper å få bli hjremme i mange uker til.

klem til dere

Fortsetter under...

Flott at det har gått bra så langt, nå må du bare ta det med ro, ikke like lett det bestandig. Har du kommet så langt går det oftest bra uansett. Lungene modnes utrolig mye mellom uke 30 og 32, og selv om det bare er snakk om et par uker, så er det stor forskjell. Har du fått lungemodning i tillegg, eller regner de med at det nå skal gå bra? Ønsker deg en rolig og god påske.

Takker deg for råd her på en tidligere tråd. Skulle svart deg, men får gjøre det nå. Dette om alpakkagarn visste jeg ikke, men nå skal jeg få tak i.

heisann,

ja har fått lungemodningssprøyter og snakket med barnelegen, vi håper jo at det går bra i det minste 3 uker til.

Vi tar en dag av gangen nå, og hver dag er en seier, legen var forsiktig optimist.

Babyen ville jo ha det ganske bra selv om den ble født nå, men tanken på mange uker på sykehus frister ikke akkurat, så det prøver vi å unngå.

God påske til dere alle

Hei Ma-i!

Nå vet vi grunnen for at du ikke kom på treffet vårt på onsdag.

Så fint at alt ser bra ut da. Betryggende at du blir så godt fulgt opp av sykehset.

Jeg fikk min første gutt i uke 33 - jeg hadde også fått lungemodningssprøyte på forhånd. Alt gikk veldig bra. Pustet selv når han kom ut og han veide 2,4 kg. Alt har gått veldig bar med han også etterpå.

Så da er det bare å ligge å slappe av og ruge i påsken.

Håper vi sees på et treff etter påske. God påske!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...