Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jaja, på søndag skulle vi egentlig begynt prøvingen, men NEI.

Egentlig er jeg veldig enig med sambo at det er greit å vente et par mnd til, men likevel er jeg litt bitter og furten i dag. Godt jeg er alene hjemme ;o)

Litt kjipt å tenke at vi må bruke beskyttelse litt til. Sex er ikke like bra med kondom, eller er dere uenig? Jeg merker i allefall at jeg mister litt lysten om dagen. Trenger liksom ikke tørrtrene mer nå. Har gjort det ganske lenge. Dessuten synes jeg det er max turn-off at han må "hoppe av i svingen". Jeg vil nå, men samtidig vil jeg vente. Herregud for en vinglepinne ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8823645-bitter-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Var inne på bloggen din og leste også. Dette er nesten som og høre mine egene ord:) samboeren min og jeg har også bestemt oss for å prøve og få barn til våren/sommeren. Jeg har egentlig vært klar en god stund men det jo ikke bare jeg som skal ha barn, vi må jo være to om det. Da blir det også en mye bedre start når du får et stort smil og hurra når du forteller at barnet er på vei:)!!! Jeg tok en abort i desember, dette var ikke noe jeg ville, jeg ble utrolig glad da det stod gravid på testen da menstruasjonen var forsinket, men det hele gikk i grus da samboeren min fortalte at han ikke var klar for noe barn. Vi hadde mange diskusjoner oss to og med lege og sykepleier og tilslutt ble det en abort. Men jeg fikk i ettertid mer og mer anger spesielt da en kolega fortalte at hun var gravid og da jeg fortalte det til min samboer sa han at han også hadde angret en del, så nå har vi endelig blitt enige om at det blir barn mars/april til neste år(hvis alt går som planlagt selvfølgelig). Du får trøste deg med det at den som venter på noe godt venter aldri forjeves:) Du kan jo forresten bruke minipiller p-piller frem til dere skal begynne og prøve, det skal ikke gjøre det vanskeligere og bli gravid(hør med legen din). Jeg er helt enig med deg kondom utgjør ikke bedre sex akuratt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8823645-bitter-o/#findComment-8824293
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...