Gå til innhold

Jeg har bare lyst til å gråte.....det gikk dessverre ikke veien

Anbefalte innlegg

Nå har jeg virkelig falt ned. Var optimistisk når jeg tok blodprøven i dag tidlig, men den var dessverre negativ - jeg er ikke gravid....snufs snufs

Det ble en gedigen nedtur - jeg visste ikke hvordan jeg skulle reagere når jeg hadde lagt på røret. Siden jeg måtte ringe fra jobb måtte jeg prøve å være normal liksom, selv om kroppen har vært veldig skjelven i dag.

Reaksjonen kom når min mann hentet meg og jeg kom hjem.

Orker ingenting akkurat nå, men følte jeg måtte meddele dere fantastikse jentene her inne hvordan min status er for øyeblikket.

Ha en riktig god helg alle sammen, så høres vi sikkert.

God klem fra

Fortsetter under...

Hei. Hører ikke til på dette forumet, men måtte bare skrive noen ord til deg....Dette var virkelig leit å høre, håper det klaffer for deg neste gang... Du får slappe litt av og prøve å kose deg i påsken. Det blir sikkert ikke lett, men håper du får det til.. sender en stor trøsteklem til deg!!

det var trist

føler virkelig med deg,man lever i håpet at det kanskje setter seg fast en spire..

jeg gruer meg til og teste mandag,dette er mitt 4 forsøk,og alt tyder på at jeg må over i mitt 5 hufff

trøsteklem til deg

Kjære Jolanta .

Det var jo ikke slik dette skulle gå.

Men det er jo som å spille lotto dette.Man vet aldri om man er den heldige,det eneste man med sikkerhet vet er at man har en kupong inne...

Tenker på deg,og sender deg en bamseklem :o).

Håper dere tar godt vare på hverandre nå,og ser fremover etter en stund.

Annonse

kjære Jolanta!

Jeg tenker på deg, forstår hvor vondt du har det nå!!!! Når man virkelig tror det er noe, men nei...

Neste gang er det din tur!

Sender deg masse gode tanker!!!! Jobber nå i natten jeg..

KLEM TIL DEG

Tusen takk til dere jenter for støtte og trøst.Det er så utrolig godt for meg at dere fiinnes.

Jeg er vel kommet over det værste, selv om tankene svirrer om alt mulig akkurat nå.

Nå skal jeg prøve å se framover - vi har tenkt å bestille oss sydentur i mai for å komme bort litt.

Påsken skal vi vært hjemme hos oss selv og bare ta det som det kommer etter ork og lyst. Føler det blir det beste akkurat nå.

Så kanskje vi ved neste korsvei kan følges, Vilsågjerne?

Til alle dere andre - masse lykke til uansett hvor dere er i prosessen.

Nusse, jeg krysser fingrene for deg på mandag og håper du får en skikkelig stor påskegave C";)

Klem fra

Hei igjen Jolanta :o)

Jeg ønsker dere god påske hjemme,kanskje passet det ekstra bra å ikke ha store planer for påsken nå...?

Jeg satser på at vi følges på veien videre jolanta,mot det målet vi har felles,som ligger der fremme foran oss et sted.

Ta godt vare på hverandre,og gjør hyggelige ting sammen i påsken.

La oss håpe at den våren som står for tur,legger grunnlag for nytt håp :o).

God klem

Dette var veldig leit, og jeg vet at ord dessverre blir fattige... Håper du klarer å se framover etter hvert og at dere får en fin påske - tross alt.

Mange trøste-klemmer fra

Hei Jolanta

Dette var veldig trist å høre! Føler med deg, opplevde det samme som deg på tirsdag. Og hadde virkelig håp selv denne gangen. Nå har jeg grått og vært langt nede i kjelleren noen dager. Uff, vet ikke hva jeg skal si, men vet hvor vondt du har deg og håper av hele mitt hjerte at du får oppleve baby-lykken snart.

Håper du får ro i påsken til å bearbeide dine følelser og ruste opp til videre forsøk.

Ønsker deg en god påske og ta vare på deg selv.

Trøste - og lykke til klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...