Gå til innhold

Noen som har erf med blødninger svært tidlig i svangerskapet?


sørlandstulla

Anbefalte innlegg

Fikk positiv grav. test i går, et par dg før ventet mens. Men i dag på formiddagen har det kommet litt rosa slim når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Har mistet en gang tidligere, men det var senere i svangerskapet. Er egentlig under utredning nå, og skulle begynne på pergo og ventet på HSG.

 

Er nå livredd for at jeg nok en gang mister, at dette bare er en av slike tidlige svangerskap som går til grunne før man egentlig merker det.

Gyn jeg går til har privat praksis kun en dag i uken, så jeg får ikke tak i han før til onsdag, og dersom jeg nå får mensen/mister skulle jeg vel egentlig ha begynt på pergo den dagen... men hva om jeg er gravid?Og en skal vel ikke til HSG dersom man har mistanke om at man er gravid?

 

Huff, er litt urolig her, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Må vel bare vente og se om det begynner å blø. Føler ikke akkurat for å dra til legevakten i helga hvis jeg blør. Har jo ikke påvist svangerskap annet enn med den testen jeg tok. Virker kanskje teit om det bare er mensen eller noe...

 

Noen som har erfaringer med blødninger så tidlig i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Jeg hadde akkurat det samme som deg. Litt rødbrun utflod som kom dagen etter jeg hadde funnet ut at jeg var gravid (uke 4-5). Dette varte mer eller mindre i 3 uker. Jeg var hos legen og de sa at dette er helt vanlig. Jeg er nå i uke 12 og har vært på ultralyd og sett at alt er fint. Jeg tror ikke du må være for redd for dette, jeg har flere venninner som har opplevd det samme. Vet at det er veldig lett å bli redd her, men husk på hvor stor sjanse det er for at dette går bra! Lykke til, jeg krysser fingrene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Godt å høre at det ikke trenger være farlig...

Har roet meg litt nå. Har ikke kommet mer enn det rosa/røde slimet i går. Ikke antydning i dag. Blir vel bare så engstelig når leg har mistet før...

Men nå skal jeg prøve å slappe av og kose meg:) Skal i 30 års dag i kveld, så allerede nå må jeg komme på noen gode unnskyldninger for hvorfor jeg ikke drikker Hehe...

 

Takk for svar og ha ei fin påske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest et sted (tror kanskje det var på temasidene her inne) at det ikke er uvanlig å ha en liten blödning rundt den tiden man skulle hatt mensen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...